duminică, 9 martie 2014

NE PUNEM ÎNTREBĂRI?

Dacă cumva am judecat corect

Şi găsesc destule ochiuri în ţesătura (dantelat, împletit, croşetat ) vieţii...
Sentimentul este inconfundabil. Asist la un spectacol ireal. Sub un cer sângeriu.
Ieri ne pun ghirlande pe umeri şi azi ne aresteză. S-ar întreba oricine.
Se umblă cu buldozere în buzunare. De fapt orice profesionist ştie că acolo se umblă cu penseta!
Nu cred că nimeni nu ştie vorba aia cu esenţe tari şi sticluţe mici
Vorbesc doar de Gică Popescu.
Oare la ce se gândea?


Mă lasă rece cât lapte s-a dus pe apa sâmbetei, oricum nu apuc din el nimic. Poate doar la alegerile viitoare. Când va fi valorificat.
Deşi câteva surate de ale verilor n-ar da chiar rău pe la Poarta Albă.
Nu cred în oameni de cauciuc! Dar e doar o părere! A mea!
Deşi cred că va fi nevoie de un spectacol! Din păcate...

Scrieri mai vesele pe tema aceleiaşi duzine de cuvinte veţi găsi în tabelul lui Psi unde eu nu am ajuns din motive obiective! Pur şi simplu am uitat termenul! :)

2 comentarii :

  1. Zicea parca ca va fi intradevar nevoie de un nou "specatcol" pe anumite scene romanesti....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dovadă!
      Cât de adevărată e chestia aia cu "ai grijă ce-ţi doreşti" ? :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !