sâmbătă, 1 martie 2014

MĂ AVÂNT

În necunoscut fireşte

Cu elan, că aşa m-am antrenat...
Am visat un vis, sper că nu vă aşteptaţi la altceva!
E ora 05.00, pe vremea când făceam armata se dădea deşteptarea. Sar din pat cu ţintă la bocanci! Nu nimeresc pentru un motiv foarte simplu, la trezire visul meu s-a descompus. Ca un putregai nobil scos din mormânt, acela în care mi-am ascuns visul. Ăla cu care am câştigat la loto la 6 din 49!
Se aud sirene. Deschid fereastra. Un cer sumbru, plafonul de nori mângăie valurile, îmbracă ca într-un giulgiu portul.
Îmi imaginez un monument mortuar pe ritmuri de marş funerar cu referire strictă la biletul care l-am jucat ieri. Cu speranţe de fericire. Cu dorinţa ascunsă de a salva visul de la moarte.
Cu un pix descârnat de complexe urmăresc numerele. Deja izul cadaveric al biletului mă atenţionează!
Au ieşit fix numerele jucate săptămâna trecută.
Nu-mi rămâne de făcut decât să susur un prohod vesel! Şi să mai visez!

Uff, iar am rămas fără ţigări!

Această postare participă la joaca "Duzina de cuvinte", de data aceasta cu cuvinte neîmblânzite pentru o temă veselă! Dar nu disperaţi, găsiţi teme vesele în tabel la Psi!

20 de comentarii :

  1. Ah, deci te-ai lasat dus de vis precum mucegaiul nobil de vant... si cand te gandesti ca era doar lipsa de nicotina :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atenționare... lipsa tutunului duce la exces de inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tutunul cică nu face rău şi cea mai vie, încă, dovadă este Fidel Castro! :)

      Ștergere
    2. Eu nu am spus că face rău, ba, face bine...la inspirație...nu de aer, ci de gânduri și texte bine meșteșugite.

      Ștergere
    3. Păi e foarte probabil să fie aşa!
      Ieri mi-am luat un pachet de ţigări de la unul din "întreprinzătorii" din colţul pieţei.
      După ce plătesc vine şi surprinzătoarea întrebare:
      -Şefu, îmi dai şi mie o ţigară, că n-am mai fumat nimic de ieri.
      Uitându-mă la cartonul de ţigări din care-mi vânduse mă cuprinde un zâmbet larg pentru originalitate întrebării! :)

      Ștergere
  3. Băgăm săptămâna viitoare un bilet împreună? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Marele câştig pe care l-a luat sotul meu, de 9 ani, neîntrerupţi de cât timp ştiu eu că joacă la loto, a fost cel de ziua mea, cu nr mele de 250 ron. In rest: 5o, 100, 40...atât. Dar pasiunea şi speranţa nu-i dă pace. Are vise ...sigure!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am câştigat de vreo două ori câte 30lei cu trei numere! :)

      Ștergere
  5. Eu am câștigat 25 de lei pe un loz de 1 leu, cumpărat prin 1990 de părinții mei, cadou!... Nici până azi nu mi-am ridicat banii, l-am păstrat suvenir...

    RăspundețiȘtergere
  6. Din putregai si din mormant
    Norocul va iesi curand! :)
    Eu am fost mai norocoasa la loto, mi-au iesit odata 5 numere dar am prins numai 4 pe schema redusa. De atunci am predat stafeta sotului cu sarcina clara sa dea lovitura! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pix descarnat de complexe.... :))) e tare, zau ca da. Mi-a placut visul tau...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacat c-a fost doar un vis. Macar vreo 10.000 de lei sa fi castigat :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !