sâmbătă, 15 martie 2014

CERUL PARCĂ SE PRĂBUŞEŞTE

Plafonul de nori e foarte jos

Încât mă încearcă o desispită să întind mâna să-i ating...
Atmosfera dă senzaţia de starest, liniştea dinaintea furtunii.
E timpul perfect pentru un joc de ploină! Echipa mea ia poziţia de staturat de dinaintea startului.
Arbitrul cu o atitudine de genul "destulpînă" şi cu o morgă de plicter se îndreaptă spre centru.
După cinci minute sunt stativit de un adversar şi de încă trei colegi ce sar asupra lui. Cu paşi de bocnaş mă îndrept spre banca de rezerve.
Mă pregătesc să reintru-n joc. Antrenorul îmi spune că trebuie desagăţat jocul la centru. Cu această strategie câştigăm şi mergem să ne luăm trofeul din plagat.
La sfârşit sunt ales pentru proba de borcântar ca să nu fiu cumva dopat.
Într-un final, ne retragem să sărbătorim victoria în vechiul stil de boierni.



Această postare se joacă cu cuvinte inventate la "Duzina de cuvinte". Alte exerciţii o să găsiţi în tabelul lui Psi.

8 comentarii :

  1. La obiect, adaptat la imposibilele cuvinte. Și chiar logic. ”Logic” e piatra de rezistență, la o asemenea Duzină...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Perfect citibil. De fapt, aici se vede că nu mă încadrez în categoria scrierilor elevate, mintea mea tot timpul funcţionează după logică. De aici şi dezamăgirile mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Republica Populară Română! :)
    Câte beri ai băut la proba de borcântar?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faina abordarea. Pe mine m-a dus cu gandul la orele de sport din copilarie cand esuam la aruncarea mingii de oina. Dar, deh, nu ne putem pricepe la toate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Deşi am făcut atletism, la aruncatul mingii de oină nu mă pricepeam! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !