miercuri, 5 martie 2014

BLOGGERILOR LE PLACE CARTEA

Sau mai corect spus le place să citească

Ce anume? Dacă sunteţi curioşi priviţi mai departe...
Ştiu că am întârziat, trebuia să public postarea pe 04.03 la ora 10, dar sper să mă ierte Chinezu de întârziere.
Doar am pus şi eu o mică cărămidă chiar aici.
Dar să lăsăm statisticile să vorbească.


"Mulţumiri speciale am a adresa Soniei Spătariu, cea care a făcut munca de corvoadă de centralizare a tuturor propunerilor voastre, lui Cristi Florea, care a realizat infograficul de mai jos, precum şi celor care au luat la pilă centralizarea noastră iniţială şi au corectat anumite scăpari, adică următorilor: DenisaCorneliaAndreiRăzvan." citez din înţelepciunea chineză!


2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !