joi, 20 februarie 2014

PÂRTIEEE!

Ooof, mă scuzaţi stimaţi cititori

M-a luat valul. Transmit în direct de la un important eveniment sportiv şi blogosferic...
Chiar în aceste momente are loc Cursa bloggerilor la bob eveniment sponsorizat de Groupama!
Urmărim cu atenţie plutonul fruntaş format din Cristi China-BirtaRadu Dumitru şi Ana Morodan  în care conduce detaşat  favoritul meu, sper că şi al dumneavoastră după cum se poate vedea şi pe acest instantaneu

 .


Mai este puţin până la finiş aşa că încurajările voastre încă sunt necesare!
Voi reveni, pe parcurs!

16 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Degeaba îmi urezi baftă la comentarii sportive, degetele mele au deja echivalentul răguşelii! Şi chiar nu mai pot! :)

      Ștergere
  2. Pai, e clar cine va castiga, nu ! cifrele nu mint...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu-i suficient, dă-i vot şi share acolo la încurajări! :)

      Ștergere
  4. Chiar vorbeam zilele trecute cu sotul meu si imi spunea ca i-ar placea sa ne cumparam sau macar sa inchiriem un bob, o sanie, un ceva cu care sa ne distram pe zapada, pana nu dispare sub razele soarelui. Bine-nteles ca mie nu mi se pare cea mai buna idee din lume. Eu sunt genul de om care iarna hiberneaza... :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta mobilitate, sincera. V-am descoperit, comentator la "Spunsieu". Sper sa va mai vizitez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Incalcat-am regula, dar semnez acum:anitzei-blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai încălcat nici o regulă! Comentariul cu nume/url trimite link către blogul tău. Dacă vrei îl foloseşti dacă nu, nu.
      Important este să nu fie anonime

      Ștergere
  7. Am incercat vreo 20 de minute sa intru pe pagina aia de FB. Nu se deschide. De oriunde as incerca, caci am incercat si din pagina Groupama. Nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, am verificat şi eu! Aseară mergea! :(
      Aude cineva???

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Chinezu&Dor! :) Vezi interviul în versuri pe blogul ei! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !