joi, 20 februarie 2014

PÂNĂ ACUM AVEAM O PĂRERE BUNĂ

Despre imaginaţia mea

Amarnic m-am înşelat! Să vă explic de ce...
Primim de la Anca următoarea provocare. "Ne invită să ne imaginăm o întâlnire dintre două personaje literare. Până aici nimic neobișnuit. Dar ce ați zice dacă aceste personaje ar fi din cărți diferite? Ce și-ar povesti ele la acea întâlnire? Ar găsi un limbaj comun? Ar rezona unul cu altul? S-ar urî sau s-ar îndrăgosti? Și-ar mai dori să se întâlnească și altă dată?"
Îmi frec palmele de bucurie şi dau să scriu.
Mă duc la Rhett şi Scarlett şi îi întreb dacă ar fi de acord. Sunt respins ferm cu acea politeţe desuetă caracteristică celor din sud.
Cathy şi Heathcliff nici nu mă lasă să-i întreb, probabil mai trecuse cineva înainte.
Bonnie şi Clyde după ce mă ascultă scot mitralierele la mine.
Mihai şi Veronica mă numesc epigon.

M-am dezumflat cu totul! Văzându-mă dezamăgit Rhett ca un gentleman ce este îmi spune:
-Mai poţi să cauţi acolo, imposibil să nu găseşti ceva!


Şi îmi mai spune:
-Radu, dacă vrei ca tot mai mulţi copii să recunoască când vor fi mari aceste personaje, nu mă refer la mine neapărat, de Scarlett ar fi tare păcat, roagă-i pe cititorii blogului tău să sprijine această minunată campanie umanitară numită Semn spre carte, mai ales că văd că în grupul vostru a început să se mişte bine ceva. Dacă au ceva lămuriri de cerut spune-le să citească mecanismul campaniei!

Am mai scris despre această campanie şi aici!

18 comentarii :

  1. Super, super scris! Bravo, Radu! Voi distribui articolul tău!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Scurt, dar cuprinzator. Si totusi imaginatia ta sta bine :) Dintr-un foc, a scos 4 cupluri celebre din literatura. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. scurt si la obiect. te-ai scos cu artificiul ăsta scamatoresc :). dar e fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, ai văzut vreun scamator transpirat? Cu broboane? :)

      Ștergere
  4. Interesanta campania aceasta. O sa o recomand si eu mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi chiar te rog! Poţi să pui un banner şi/sau să donezi cărţi.

      Ștergere
  5. Ce să mai stea de vorbă două personaje când ai vorbit chiar tu cu unul? Îți mulțumesc pentru articol. Și pentru toată susținerea pe care am primit-o de la tine încă de la începutul campaniei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că eu m-am străduit, le-am spus că e doar un exerciţiu de imaginaţie, că scopul e nobil dar toţi mi-au răspuns la unison că nu se despart nici pentru o vorbă, darămite pentru un dialog. :)
      Cât despre restul, eu îţi mulţumesc că mi-ai dat şansa să fac ceva care îmi face cu adevărat plăcere!

      Ștergere
  6. Deci Scarlett si la mine, Scarlett si la tine. Copii si la mine, copii si la tine. Bun :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu ma pot decide ce personaje sa aleg, nici ce dialog sa le dau de recitat... Imi place ideea pe care ai avut-o, felul in care ai amintit de personaje pe care orice om ar trebui sa le cunoasca.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos! Îţi propun şi eu două personaje dragi mie: Nora şi Paul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să recunosc că bâjbâi! Pot să întreb un prieten?

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !