luni, 24 februarie 2014

NU MI-E FRICĂ DE BAU BAU

Am învins teama

Că mă voi face de ruşine în proprii mei ochi...
Mai ales că toţi cei din jurul meu habar nu aveau despre ce este vorba sau aveau o părere foarte proastă.
Despre FOREX!!!
De la un bun prieten, inginer, citire:
"Asta-i cea mai mare ţeapă de la FNI încoace!"
Fratele meu (studii universitare, doctorat) s-a exprimat în termeni asemănători.
Anul trecut, prin septembrie mi-am luat inima-n dinţi şi cumva conspirativ am aplicat la concursul acela de 500$ care se desfăşoară în peste 20 de ţări şi care acum îl văd pe 9 din 10 pagini pe care le deschid.
Concursul ţine cinci zile lucrătoare. Din motive obiective eu nu am putut participa decât trei şi jumătate.
Totuşi am ieşit în primii zece. Evident pe un cont demo care nu implică bani reali. Important, este exclusă orice posibilitate de a trişa.
Deoarece doar primul clasat se alege cu un cont real de 500 de dolari, eu am câştigat experienţă şi bucuria unui joc tare palpitant (evident, cui îi place genul). Oricum, joaca asta la mine a prins, mă bucuram sau nu, după caz, de parcă ar fi fost banii mei.

Şi acum ca să mă laud, un pic, vă prezint statementul meu (totalitatea tranzacţiilor cu bune şi rele). Puteţi verifica, în mai puţin de patru zile am avut randament de peste 55%. Din păcate concursul se poate da o singură dată.

Statementul meu
Puteţi da click pentru mărire!

Morala: Verificaţi întotdeauna oportunităţile din perspectiva voastră, indiferent ce spun alţii, oricât de apropiaţi ar fi. S-ar putea să aveţi mari surprize!

Nu este un advertorial sau un îndemn, dovadă că nu este nici un link inserat, este doar o constatare bazată pe experienţă personală.

2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !