sâmbătă, 15 februarie 2014

CÂND N-AM ŢIGĂRI

Aşa păţesc

Încep să fabulez...
Fac parte dintr-o eliternă mică şi foarte secretă. Suntem singurii care ştim să ne strecurăm printre clipe. Mă urc în simbolid care mă duce pe o rută prestabilită la singurul timport din acestă parte a galaxiei. Tot drumul sunt urmărit de un pesentiment neplăcut în legătură cu această misiune care nu mă părăseşte nici când trec printre scanerele vigilente din becluză. Cu un semnervos dau de înţeles că sunt pregătit pentru presalt. Ceva n-a mers bine. Aterizez brutal într-o tufisură necartografiată. Noroc de un strat de nispet ce mi-a amortizat căderea. Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre dispozitivul meu manual pentru cursalt, singura protecţie în cazul unei disfuncţionalităţi atât de grave. E atât de afisurat încât e improbabil că va mai putea fi folosit vreodată. Nu apuc să verific, cohorte de macaraieni ciutadini îl transformă în istorie...

Brrr, îmi dau cu nişte apă pe faţă şi cobor să-mi iau ţigări că nu mai ţine

Această postare partcipă la jocul duzina de cuvinte inventate. Scrieri mai normale o să găsiţi în tabelul lui Psi, unde până acum s-a mai înscris:


1. carmenpricop,. 2. oglindaluierised
3. Vienela
4. Scorpio
5. maya
6. Griska
7. Vero
8. Vladen
9. presa in blugi 10. Adriana
11.SomeWords
12. Vero 2
13.adicherish
14. dia naicu






22 de comentarii :

  1. Că un nisip(et) ți-a amortizat căderea în cursa(lt), am înțeles, că nu ai nimic (a)fisurat , deduc, altfel nu puteai să te duci (sim)bolid după țigări, dar macar(ieni) ai scăpat să fii întepat cu ură de vreun spin din tufis(ura)? Mi-e dragă simplitatea și ușurința ta de a ieși din tot felul de situații în acest mod deloc ciudat(ini).

    RăspundețiȘtergere
  2. E greu fara tigari, stiu foarte bine, dar la tine vad ca ajuta, ti-a iesit un SF de toata frumusetea. Asa ca eu propun sa te lasi de tigari... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce să iei țigări? nu mai bine scrii un SF? că văd că-ți iese foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  4. şi eu zic să laşi ţigările la magazin dacă în lipsa lor apare muza aceasta sf. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când ai mâncat SF pe pâine nu e aşa de greu!:)
      Cu ţigările este! :)

      Ștergere
  5. ...aha, deci ţigările te-au oprit din scris sau din treabă, că nu m-am prins?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ţi-am mai spus şi altădată! Învită-mă şi pe mine la câte o astfel de plimbare ... Nu m-am urcat în viaţa mea într-un simbolid.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a plăcut mult creaţia ta, Radu. Frumos ai calmat zbuciumul lipsei de combustibil ( ţigări). :lol:
    Şi ce mi-a plăcut foarte mult "Suntem singurii care ştim să ne strecurăm printre clipe. " M-am regăsit în ea şi cred că nu sunt singura.
    O zi minunată îţi doresc, Radu şi-o săptămână binecuvântată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult Ştefania! Săptămână frumoasă şi creativă să ai!

      Ștergere
  8. Pe mine ma aiuriti cu cuvinte de genul asta, nu pot urmari firul scriiturii. Chiar m-ai pierdut dupa prima fraza desi m-am incapatanat sa citesc tot. Interesant este ca am facut si eu candva, prin 2012, un un astfel de exercitiu. N-am mai dorit repetir.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu e normal, dar parca ti-as dori sa ramai mai des fara tigari... Iti ies postari bune (nu ca in rest ai scrie rau), ce ma fac sa zambesc, sa imi pun intrebari si sa las imaginatia sa zboare prin sf-uri. :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !