marți, 21 ianuarie 2014

DE CE MI-OI FI PIERDUT TIMPUL?

Şi banii şi nervii

Colac peste pupăză m-am ales şi cu o zgârietură de toată frumuseţea la maşină...
În parcarea unui hypermarket. La maşina de serviciu!
Să ne întoarcem la ale noastre.
Început de septembrie 2013. Se întoarce juniorul de clasa a şasea cu lista de rechizite, lungă cât o zi de post negru. N-o să pricep în ruptul capului de ce le trebuiesc caiete studenţeşti şi bloc de desen A3 în clasa a şasea. Probabil că sunt consideraţi studenţi la vârsta asta.
Era sâmbătă aşa că aloc trei ore pentru activitatea de organizare a biroului juniorului fiind ferm convins că o să pot ajunge şi la întâlnirea cu băieţii
Ţi-ai găsit... În prima locaţie nu găsesc caiete studenţesti. Las căruciorul încărcat şi plec spre a doua locaţie, doar n-o să fac două cozi interminabile.

Caiete studenţeşti
În a doua locaţie lipsesc cu desăvârşire blocurile de desen A3.

Blog desen A3
În a treia locaţie nu mai găsesc decât nişte amărâte de ghiozdane pentru clasa întâia.

Ghiozdan
Până la urmă a trebuit să fac două cozi.

Ajung la spartul târgului la întâlnirea cu băieţii. Le povestesc ce mi s-a întâmplat! Se uită miraţi la mine şi mă întreabă:
- Tu nu ştii de magazinul online de papetărie? Mai ales că au modalităţi de plată variate şi transportul este gratuit în 24h pentru orice comandă peste 100 lei!
Ca să-mi revină suflul beau o bere rece pe nerăsuflate!

Această postare participă la campania Organizează-te Offline, despre care am mai scris şi aici.



20 de comentarii :

  1. Vezi ce bună este o BRRC? Aşa afli de unde să faci cumpărături pentru şcoală! Parcă au şi o promoţie pentru tătici: "La trei caiete se dă o bere, caldă, că e iarnă..."!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi la un bloc de desen se dă o pungă cu alune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Era să uit de ghiozdan... se dă un bax de bere, rece de data asta!!! :) Spor la cumpărături şi baftă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuuummm? La a sasea vor ajunge sa care caiete studentesti?! OMG. omg! zic si eu ca lumea din online... Dar ce copil mare ai! Atunci apelez precis la un magazin de papetarie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca nu trebuie sa-i cumpar si eu la al meu, care e in clasa intaia caiet studentesc :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. ia analizeaza putin ce faceam noi in scoala in clasele primare si ce se face acum, apoi extindeo mai departe, ce faceam noi la liceu si ce se facea cu nici 20 de ani inainte la facultate ...

      am convingerea ca alfabetul se va invata oficial inca din gradinita precum si adunarea si scaderea ... sa nu zic de tabla inmultirii.

      e una ca fetita mea de 4 ani stie deja majoritatea literelor, stie sasi scrie numele ei si ale noastre ... si alta e sa se predea oficial inca la gradinita, dar pasul nu e mare... se va intimpla si asta

      Ștergere
    2. Emod, nu mă leg de programa şcolară! Deşi şi aia-i varză.
      Mă leg de greutatea pe care trebuie să o ducă în spate zi de zi un copil în creştere!

      Ștergere
  7. Si inca o data se adevereste ca e mai bine mai tarziu decat niciodata!;)
    Si zi mersi ca ai aflat si acu!Imagineaza-ti cosmarul asta cat putea dura!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! Dar cum sunt inimă mare împărtăşesc şi cu alţii!

      Ștergere
  8. :)) Am păţit-o şi eu! Mă duc să arunc o privire şi dacă preţurile sunt bune, îl am în vedere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu dacă sunt cele mai mici preţuri din piaţă, dar economia de timp, de nervi, benzină este semnificativă.
      În plus ai calitate.

      Ștergere
  9. Exact despre asta imi vorbea astazi cumnata mea. Fetita ei cara in spate un ghiozdan cat ea de greu, plin de tot felul de caiete uriase, Sa ii spun sa isi arunce un ochi pe aici, poate scapa macar de grija cautarilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este o problemă foarte serioasă!
      Iar o alternativă la statul la cozi nu poate fi decât benefică!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !