luni, 6 ianuarie 2014

CEVA CE MI-A PLĂCUT

Şi nu-mi aparţine!

Ştiu că vă miră, dar nici picat cu ceară nu aş putea spune unde l-am citit, văzut sau visat...
Şi am ceva experienţă în picatul cu ceară, nu degeaba am avut o firmă care producea lumânări decorative!
Deci un citat, v-am spus deja că mi-a plăcut, pe care n-am vrut să-l las numai pentru mine în cazul în care aţi avut neşansa să-l rataţi!
Sună cam aşa:

"Este uşor să faci diferenţa între rău şi bine.
Greu este să alegi răul care face bine!"

Voi ce părere aveţi?
În plus, nu am găsit nici o imagine potrivită, poate mă ajutaţi!

19 comentarii :

  1. E greu sa alegi raul tau in scopul oferirii binelui altcuiva. Instinctul de aparare ne obliga chiar sa ne gandim intai la noi. Cu unele exceptii cand ne sacrificam fara sa ne gandim prea mult. Asa functionam si asa functioneaza lumea acasta. Eroi sunt din ce in ce mai putini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Altceva am vrut să spun, dar mulţumesc Dor! :)

      Ștergere
    2. E singurul rau care face bine care mi-a trecut prin cap :)

      Ștergere
    3. Nu-i nimic Dor! În plus nu vreau să fiu eu acela care să vindec pe cineva de inocenţă! :)

      Ștergere
  2. Nu există rău care să facă bine, din punctul meu de vedere.
    Dar, sunt situaţii extreme în care, indiferenţa, tăcerea sau trădarea, pot fi benefice.
    O zi minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie decât să-ţi aduci aminte de avionul acela pe care pasagerii l-au prăbuşit intenţionat ca să nu provoace mii de alte victime! Se întâmpla în S.U.A. înainte de intervenţia în Afganistan!
      E primul lucru ce mi-a venit în minte! :(

      Ștergere
    2. Am citit undeva că toate războaiele mondiale au fost provocate pentru a fi bine supravețuitorilor.

      Ștergere
    3. *supravietuitor...că m-oi trezi cu vreun ac înveninat

      Ștergere
    4. Dacă vorbim de cele două războaie mondiale e bine de văzut şi ce crize economice le-au precedat! :)
      Acu, cât oi fi eu de scorpion nu dau cu acul pe la prieteni, Maria! :)

      Ștergere
  3. Răul care face bine este ceva de genul "să tai coadă pisicii". Ca să nu supărăm pe nimeni, hai să lăsăm pisicile și să ne vaccinăm cu câte-un mg de venin. E un rău care face bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai adus aminte de o replica din legile Lui Asimov: dupa cat timp analizezi daca a fist rau sau a fost bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tudor, scuze dar nu înţeleg! La care legi ale lui Asimov te referi? La cele ale roboticii? Te rog dezvoltă un pic! :)

      Ștergere
  5. Rău care face bine este o mare găselniţă prin care ne justificăm anumite acţiuni. Explicaţii putem găsi la orice... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! Ca şi explicaţii halucinante despre cum nu ai reuşit să salvezi... Mai contează explicaţiile? :(
      Nu am scris pentru polemică şi ştiu foarte bine despre ce vorbesc!
      Pur şi simplu mi-a plăcut! :) Citatul!

      Ștergere
  6. Nu stiu ce sa zic... Nu-s tare la filozofeala.
    Dar pot sa spun ca am ales uneori raul meu spre binele altcuiva. Nici nu mi s-a multumit.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !