duminică, 26 ianuarie 2014

AŞA SUNT FEMEILE!

La început fac nazuri! Apoi nu se mai satură!

Dacă cumva v-a  trecut prin minte un gând nu prea cuminte, citiţi mai departe...
Doamnelor, despre cumpărături este vorba. Dacă v-a trecut altceva prin minte nu pot spune decât că-mi place cum gândiţi!
Dacă tot practicaţi intens sportul vostru preferat (shopingul/cumpărăturile), oare nu ar fi bine să puneţi şi ceva deoparte aşa cum face jucătoarea noastră de tenis (cea a momentului evident, să dea Dumnezeu ca momentul să ţină cât mai mult).
Spre deosebire de ea, voi nu va trebui să munciţi prea mult. Doar să nu vă schimbaţi obiceiul şi să apăsaţi câteva taste.
Acum intrăm în câteva mici detalii.
Cashback (definiţie)=pentru fiecare cumpărătură făcută prin intermediul  contului deschis pe ADUNA.ro o parte din bani se reîntorc în contul vostru iar o altă parte merg să sprijine fundaţia unui sportiv român, fundaţie care se numeşte MNF.

MNF


Hai că v-am topit inima, faceţi ce vă place, câştigaţi bani şi faceţi şi fapte bune! Ce spuneţi?

Amănunte care nu vă interesează, decât aşa în treacăt:
- Cashback-ul se virează săptămânal în fiecare zi de joi lucrătoare.

- Contul se creează în trei paşi simpli:
1. Te conectezi - îţi faci cont şi te conectezi de fiecare dată când vrei să faci o cumpărătură. Îţi poţi crea un cont pe site şi folosind contul de Facebook.
2. Faci cumpărături - cauţi magazinele favorite şi le accesezi plecând de la link-urile oferite de site-ul ADUNA.ro. Compari preţurile produselor sau a ofertelor din asigurări şi turism, faci cumpărături şi beneficiezi de cashback. Totul într-un singur loc pe.
3. Aduni cashback - finalizezi tranzacţia on-line, iar metoda de plată ţi-o alegi tu. Poţi plăti cu cardul, prin transfer bancar sau ramburs, aduni cashback orice metodă de plată ai alege. Este important să finalizezi tranzacţia on-line, modalitatea de plată nu contează, primeşti cashback orice metodă de plată ai alege.

- Instrumente pentru a aduna cashback:
1. Magazine - cashback la cele mai populare magazine on-line (româneşti şi internaţionale)
2. Vouchere - cupoane de reduceri colective, coduri de reduceri şi oferte exclusive ADUNA.ro
3. Compară şi adună - compari ofertele companiilor de asigurări, ofertele turistice (hoteluri, bilete de avion şi asigurări de călătorie), preţurile diverselor produse cumperi şi aduni cashback
Şi ceva în plus dacă intri pe site-ul lor.

În sfârşit un pic de disciplină! Ştiu că nu vă place aşa că vă las să o citiţi aici: 5 reguli de aur.

În plus fiecare utilizator nou (înscris până pe 3 februarie 2014) pe ADUNA.ro va primi automat în cont 10ron aşa că bun venit. Eu după ce termin articolul, deschid un cont!

Doamnelor sper că v-am dat o veste bună! De acum totul este în tastele voastre!

Acest articol participă la campania "Învaţă banii să se întoarcă la tine"

29 de comentarii :

  1. Te-ai gandit tu ceva, cand ai scris atentionarea, Acum, spun si eu ca atat nazurile cat si saturatul femeii depinde si de oferta, si de cat de atragatoare este oferta. Despre cumparaturi vorbesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, ce puteam să gândesc? :)
      Dar îmi pun o întrebare, oferta nu ar trebui să fie biunivocă?

      Ștergere
    2. Negociabil...mai da crstine, mai lasa jupane! Acum , depinde cine da si cine lasa.

      Ștergere
    3. Crezi? Dar tot nu mi/ai spus ce puteam gandi!

      Ștergere
    4. Pai ...o invitatie la oua.Umplute sau la bruschete.

      Ștergere
    5. Asta e de la sine înţeles! :) Cu cea mai mare plăcere!

      Ștergere
  2. Sa ma scuzi ca scriu fara diacritice, dar sunt sinistrata la mamaie, iar tasatatura de aici nu stie romaneste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi la Constanţa e viscol şi zăpadă! :)
      Nu-i nimic, eu mă chinui cu diacritice!

      Ștergere
  3. aoleu, eu sunt teroare cu shopping-ul =)) mai mereu nu gasesc nimic din ce imi place si trebuie sa ma multumesc cu ce este, apoi e chin pentru mine sa port chestiile alea :)) e ceva psihologic cred, i'm kinda crazy. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi Monica, dacă duci shoping-ul la extrem neapărat trebuie să faci un cont şi să aduni bănuţi, chiar mulţi! :)

      Ștergere
  4. Interesantă şi tentantă această iniţiativă cu cashback-ul şi totodată să şi sprijini financiar fundaţia lui Mihai Neşu, sinceră să fiu, Radu şi te rog să nu mi-o iei în nume de rău sau că aş fi contrară, dar nu prea am încredere în aşa ceva. Este posibil să funcţioneze şi toată lumea să fie mulţumită. Nu ştiu ce să zic.
    Eu nu-mi fac cumpărături on-line, pentru că eu sunt mai pretenţioasă, trebuie să le văd, să le pipăi, să le probez, mă decid greu. Aşa sunt eu,... nu arunc repede cu bani în orice produs. :(
    Eu îţi doresc mult mult succes Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştefania! La tine e un singur lucru pe care l-aş putea lua în nume de rău.
      Să mă privezi de plăcerea de a-ţi urmări blogul.
      În rest fiecare are un liber arbitru!

      Ștergere
  5. Doamneeee, ce imi place sa fac cumparaturi online... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut vreo doamnă căruia nu-i place să facă cumpărături?

      Ștergere
  6. Ca un stelist ce sunt... Până pe doi februarie? Ce aş mai da iama prin electornice, sport, librării şi cele legate de drumeţie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă domnului că şi eu sunt stelist! Păi deschid uşa şi te las să-ţi faci de cap! :)

      Ștergere
  7. Sistemul mi se pare interesant, totul este sa te-apuci. Pe mine ma omoara comoditatea. Dar pare atragator, cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa imi fac cont daca-mi dau tot ei si bani sa cumpar ;)
    In plus, de multe ori ma gandesc ca poate nu-s femeie ;) Nu zic ca nu-mi place deloc sa fac cumparaturi dar nici chiar asa, sa nu ma mai satur :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt ceva magazine drăguţe pe acolo! Dar te rog nu fă cont până nu-ţi trimit invitaţia! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără supărare dar chestia asta seamănă cu un pic de spam. Puteţi organiza propria campanie şi atunci voi decide dacă scriu pentru voi!

      Ștergere
  11. Hai doamnelor, ce mai stati, cumparati, cumparati, cumparati! Cereti bani si de la ai vostri barbati?

    RăspundețiȘtergere
  12. La mine totul este in functie de dispozitie. Am perioade in care refuz sa cumpar pana si o pereche de sosete, ca apoi sa dau iama in toate magazinele care imi ies in cale si sa cumpar toate nebuniile care imi ies in cale. Pare interesant sistmul despre care vorbesti...

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !