sâmbătă, 11 ianuarie 2014

AMINTIRI DESPRE VIITOR

Duzina de cuvinte

Motto: " Dumnezeul duzinei este sigur femeie, nici un bărbat nu ar putea bulibăşi cuvintele în aşa hal"...
Pilotez atent un olimpotab monoloc. Activez sistemul văztuneric instalat special pentru această ocazie. Sper să trec uşor de sistemul de detectare avansată de tip caneluridă. Ar trebui să pot intra "pe furiş" în sistemul solar vienelar. Toată galaxia vuieşte de corolarma iscată de un nou produs de contrabandă şi anume iarnarcotic. Cică asigură iubilură pe viaţă şi ştiu mulţi care ar plăti mii de solari gramul.
Spaţioportul este aglomerat aşa că reuşesc să mă strecor uşor. Am luat cu mine doar şoricelul meu de aur, îmi poartă noroc.
Reuşesc destul de repede să găsesc un curcosaur care mă transportă rapid la locul de întâlnire stabilit prin hyperunde. Sunt întâmpinat de un psiriduş şmecher care îmi şopteşte că nu prea mai sunt exasperanţe să mai găsesc ceva. Pricep aluzia şi îi strecor 100 de solari. Ca prin minune apare un loc liber şi o mostră de iarnacotic. Nu mă grăbesc, vreau să studiez reacţii şi în plus am şoricelul de aur care este expert în materie de iubilură. Mă îngrijorez, un dezmâţ din sistemul Psi îmi urmăreşte asigurmand talismanul.
Chem psiriduşul şi fac o ofertă pe care nu are cum să o refuze. Mă asigură că totul va fi încărcat în cala olimpotabului imediat. Îmi iau şoricelul şi plec. Aud o corolarmă cumplită când se face anunţul că stocul de iarnacotic este epuizat.
Părăsesc sistemul vienelar în siguranţă!...

Această postare participă la jocul "Duzina de cuvinte" şi sunt convins că veţi găsi o groază de dezmâţi aici! Si toţi au ceva cu şoricelul meu! :)

Update: Pentru cine are curiozităţi despre şoricelul meu de aur-povestea lui este aici!

45 de comentarii :

  1. E drept că, atunci când aud de şoricei, îmi lasă botul apă, dar, în cazul ăsta, o să mă abţin, n-o să mă dedau la niciun dezmâţ, nu numai fiindcă mi-a plăcut mult povestea (sunt un motan înţărcat cu SF), ci mai ales fiindcă zici că purtătorul tău de noroc e din aur, iar eu, ca un mât al mileniului III ce sunt, am citit pe net că metalul ăsta, oricât de preţios l-aţi considera (din motive care scapă vigilenţei mele pisiceşti) voi, bipezii, nu este comestibil...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu! Caută cu labuţele tale pe Google aur comestibil! :)
      Mulţumesc de trecere!

      Ștergere
  2. Motto-ul este bestial!!! :))))
    Radu, ma faci sa imi pierd speranta ca undeva, departe, ar putea exista o lume mai buna, o lume in care sa ne putem rezolva problemele fara sa dam spaga lei, euro, dolari sau solari. :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În orice timp şi în orice spaţiu psiriduşii trebuiau, trebuie şi vor trebui îmbunaţi! :) Parcă sună mai bine! :)

      Ștergere
  3. ...deci şi tu ţi-ai luat porţia de iarnarcotic! Bine ne şade! Nişte solari de ăia îmi dai şi mie cu împrumut? hai, că-i primeşti la prima duzină înapoi. Promit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a plăcut mult cum ne-ai povestit amintirile tale din viitor, Radu! Măi, dar şi acolo tot mita-i la putere? Bine măcar că şoricelul tău de aur ţi-a fost credincios şi te-a ajutat să-ţi duci la bun sfârşit mica aventura în spaţiul PSI!
    Un week-end minunat îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şoricelul mi-a fost mereu credincios de asta îl şi feresc de dezmâţii din sistemul Psi! :)
      Păi ai văzut psiriduş să lucreze altfel! :) Şi nu-i mită, e o mică atenţie! :)

      Ștergere
  5. Ciudat! Am scris o ciornă şi unele cuvinte aveau exact acelaşi context -de exemplu "sistemul vienelar". Apoi am vrut să comentez: "Motto-ul e bestial!!!l!" şi văz că Vienela mi-o luă înainte. Deci am picat testul de originalitate " so far". O iau de la capăt.
    Una peste alta, duzina asta a generat nişte capodopere! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecuuuut! ;-) De acum, dacă am laptop ca nou, merge treaba mai bine :-)

      Ștergere
  6. O duzina ce ma duce cu gandul la Asimov... mi-a placut mult;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Radule, vreau şi eu o punguţă de iarnacotic! Prin ce sistem solar îţi plimbi şoricelul de aur? După ce îmi repar olimpotabul vreau să îţi fac o vizită. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esenţele tari se ţin în sticluţe nu în punguţe! :)
      Dacă a mea e monoloc, mă plimb prin toată galaxia! :)

      Ștergere
  8. Vad ca nu ti-au ajuns cele 12 cuvinte inventate, ai mai inventat si tu cateva :). Trebuie sa-ti spun ca din cauza linkului tau care mai imi apare in statistici, zilele astea am lalait intruna... Sub un cer violeeeet/ luna daca-as gasiiii-ooo/ alba ar fi toaaataaa/ pata de argint pe perdeaaa :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a placut! Pot să mai dau câteva! :)

      Ștergere
    2. Aaaa, si am uitat sa-ti spun ca, cartea Aminiri despre viitor a lui Erich Von Daniken a fost una din cartile copilariei mele, am citit-o de vreo 20 de ori :))) Nu prea erau multe carti depsre subiecte din astea esoterice pe vremea aia.

      Ștergere
    3. O am şi acum în bibliotecă! Dacă vrei fac o poză! :)

      Ștergere
    4. Şi el vorbea despre paleontologie dacă îmi aduc bine aminte! Mă bucur că pot discuta cu cineva despre subiect!

      Ștergere
    5. Eu imi aduc aminte ca el sustinea ca explicatia multor mistere de pe pamant era de fapt vizita in vremuri stravechi a extraterestrilor..., nu?

      Ștergere
    6. Mea culpa! Am vrut să scriu paleoastronautică dar eram cu mintea la plimbare! :)

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Nu pot invoca decât motto-ul de la începutul postării în favoarea mea! :)

      Ștergere
  10. bulibăşite dar reuşite. poveştile născute din ele vreau să zic. mai ales cele cu tentă de SF. cum este a ta. chiar dacă are şi iz de pământesco -.balcanic. dar a fost o călătorie interesantă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru curcosaur este de vina un barbat, chiar daca dumnezeu e femeie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să-mi dai câteva detalii în legătură cu vina bărbatului? :)

      Ștergere
    2. sau măcar numele lui dumnezeu să i-l dau, kadia! :)))
      big like, girl!

      Ștergere
    3. Aha, deci Kadia poartă vina ! :) Pentru amestecarea haotică a cuvintelor (parcă mişcare browniană îi spune)!
      Vladimir să aibă vreun amestec? Întreb şi eu...

      Ștergere
  12. Eu nu vreau iar narcotic,
    ma lipsesc astazi de el,
    nici solari, nici iubilura,
    vreau sa-l vaz pe soricel,
    fie chiar pe intuneric.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că nu vrei să-i faci rău
      Şoricelului special al meu
      Că el vede pe-ntuneric
      Le cam sperie pe fete
      :)

      Ștergere
  13. este iarnarcotic.... şi ai uitat să bolduieşti vienelar...
    şoricel de aur zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin ce face şoricelul! :) Da, e de aur! :)
      Bolduisem la început, l-am bolduit şi la sfârşit!

      Ștergere
    2. repet, cam ca moise în pustiu... cuvântul este iarnaRcotic...
      nu-mi plac şoriceii, decât cei cu care se joacă maya.

      Ștergere
    3. Am spus de atâtea ori că graseiez! Deci nici o mirare că mănânc RRRRRRRRRRRRRR-uri! :)
      Bine, bine am corectat!

      Ștergere
  14. Vad ca spaga-i spaga si-ntr-o lume necunoscuta. :))
    Nici acolo nu se traieste mai bine. Omul vrea acelasi lucru, iubilura. :)
    Soricelul si motto-ul au facut tot textul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Am mai spus şi înainte, nu-i şpagă ci o mică atenţie pentru psiriduş . Războiul Stelelor, căpitanul Han, Buba îţi aduc aminte de ceva şpaga SF?

      Ștergere
  15. Pe tine cuvintele acestea te-au dus în viitor. Tot oameni şi pe acolo, şi seamănă cu cei de azi. Îmi place sf-ul, aşa că am citit bucuroasă. Articolele scrise de băieţi la duzina aceasta au fost pline de umor. O fi din cauză că Dumnezeul duzinii e femeie şi au vrut s-o impresioneze? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă aşa impresionezi o femeie... :)
      Mulţumesc de vizită!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !