sâmbătă, 25 ianuarie 2014

AI IDEI?

Ţine-le  pentru tine!

O să vezi de ce dacă ai curiozitate să citeşti!


S-a zvonit prin bătătură
Că părul mi-a cam albit
Dar la minte-am ruginit
Şi că nu mai sunt dorit
În afaceri de-anvergură

Sorbit-am cupa de amar
La faţă m-am cam albăstrit
Sufletul meu tânăr a înverzit
Un prospăt gând a încolţit
Oare tu, n-ai visat în zadar  ?

Un vis mai mult ghicit aş aminti
Demult, în inimă, temeinic, zidit
Mereu admirat dar nici odată iubit
Am vorbit liber, toţi s-au înroşit
Oare de ce? Nu pot eu vorbi.


 Ideea a fost pur şi simplu un blog! :)

Mda, nu sunt mândru de ce-am scris dar puteţi găsi multe  texte mai bune în tabelul lui Psi!


22 de comentarii :

  1. Frumoasă autobiografie dar şi puţin crudă, Radu!
    Şi-mi place acest vers "Sufletul meu tânăr a înverzit" -- Fii mereu tânăr, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar o autobiografie dar nici departe de ce s-a intamplat in ultimul an! :)

      Ștergere
    2. Intuiesc doar la ce te referi. Îmi pare rău, Radu.
      Din păcate, la cum decurg lucrurile în ţara noastră, viitorul nu va fi tocmai roz. Va trebui să ne înarmăm cu nervi de oţel, altfel cedăm în faţa nedreptăţilor şi-a batjocuri la care suntem supuşi zilnic de mai marii noştrii. :)

      Ștergere
    3. Blogul meu de Kirby, dacă mai ţii minte, a adus peste 60% din vânzările firmei într-un fel sau altul! :)
      De Constanţa vorbesc!

      Ștergere
  2. Nu am inteles de ce nu poti vorbi.
    mai rau de atat ce poate fi?.
    Si daca pana la urma chiar nu poti sa vorbesti,
    scrie, scrie pe taste sau pe hartie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De explicat e-un pic cam greu
      Nu iese bine chiar mereu
      Şi dacă scriu, cine citeşte
      Doar cel ce pe zonă domneşte! :)

      Ștergere
  3. Toată lumea vorbește, nimeni nu ascultă.
    Toată lumea scrie, nimeni nu citește.
    Toată lumea gândește, puțini aplică.
    Contează cum te simți, nu cum te văd alții.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Kadia, dar practic mi s-a interzis blogul de Kirby pe motiv că nu va face niciodată nimic şi contravine flagrant politicii companiei. Am fost pus să aleg între a rămâne dealer activ şi a-l închide. Am ales blogul şi bine am făcut! :)

      Ștergere
  4. Sa ai de grija cu-nverzitul...
    Cand tamplele ti s-au albit
    Caci l-am vazut pe Stan Patitul
    Pan' la urechi indragostit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Părul meu e negru,des, sufletul tânăr aşa că risc mereu să să frâng inimi! :)

      Ștergere
  5. Ti-am spus deja, deci ia aminte:
    Cititul meu printre cuvinte
    E uneori interesat
    De ceea ce tu mi-ai lăsat
    Să picure in mine adânc
    Poveste, sentiment şi gând!

    Tu scrie-ţi gândurile şi nu te mai explica. Eu vreau povesti şi omul-poveste, iar tu esti prezent mereu cu ceva de genul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  6. ca sa vezi cum ti-e si cu presa, scapi o pasarica si devine strut pe blog; pe bune ca in gluma am zis :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, struţ din ăla mare, nandu parcă se numeşte! :)

      Ștergere
  7. Eu nu m-am inrosit, nu de alta da nu imi iese niciodata treaba asta cu inrositul, doar daca dau cu niste smac. Dar tu poti vorbi, ca eu cel putin te ascult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E încurajator să ştii că există cineva care te ascultă! :)

      Ștergere
  8. De la balcon ţi se tot trage! Cu mustăcioara cum stai? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam trăgea curentul pe acolo! Dar eram tânăr şi nu băgam de seamă! Mustăcioara la locul ei, neagră ca pana corbului! :)

      Ștergere
  9. Nu stiu daca si pe la altii este la fel, insa la noi am observat tendinta de a desconsidera omul, daca ete trecut de o anumita varsta... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau să cad în vreo extremă!
      Textul se referă la blogul de Kirby căruia nimeni din companie nu i-a dat nici cea mai mică şansă!
      În plus, am fost îndepărtat din tot ce înseamnă decizie.
      Acum "toate dovezile dovedesc contrariul" :)
      Fără promovare agresivă! :)

      Ștergere
  10. Mie mi-a placut, si imi place foarte mult cum scrii, tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !