duminică, 8 decembrie 2013

POVESTEA UNUI NOR

Aţi văzut filmul "Ziua Independenţei" ?

Da, acela cu Will Smith! Că dacă nu l-aţi văzut vedeţi o reeditare acum...
Ies pe hol la o ţigară! Ştiu că fumatul dăunează sănătăţii, dar eu nu ştiu nici un nemuritor nefumător!
Anticul meu Nokia 6630 de care am mai vorbit, îşi face iar de cap. Ce-i drept rezoluţia e cum e, dar şi ăsta-i un avantaj, nu o să preia nimeni pozele! :)

Apare deasupra oraşului
Pare că vine de departe, pescăruşii dau târcoale.

Se extinde

Au dispărut şi pescăruşii.

Se menţine

Stă acolo pentru ora finală.

Spre prăbuşire
Pescăruşii strigă "M-am întors" exact ca în film.

Se prăbuşeşte

Mda, şi telefonul meu rămâne fără memorie!








20 de comentarii :

  1. Habar nu am daca am vazut filmul. Prea putine sunt filmele pe care mi le amintesc, dar imi voi face timp sa il caut, pentru a intelege mai bine despre ce vorbesc frumoasele tale poze. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E în filmul ăla în care toate capitalele mari ale lumii, inclusiv Constanţa :) , sunt învăluite în nori mari, asemănători cu cei din poze şi W.S. rezolvă povestea pilotănd o navă extraterestră..Cel mai important e că aprinde trabucul după ce rezolvă tot! :)

      Ștergere
  2. fa-ti cadou de craciun un telefon nou :P
    Nici eu nu cunosc filmul despre care vorbesti, dar sper ca filmul nu evolueaza ca si pozele tale, incepe bine dupa care se termina prost :)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am vazut filmul deci analogia mi-e straina, din pacate. Primele trei foto sunt chiar frumoase chiar daca sunt doar cu un mobil facute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca citeai mai cu atentie, pe ici, pe colo, aflai ca nu mai vad filme. :)

      Ștergere
    2. Sunt bărbat, deci mai puţin atent la detalii! Mea culpa!
      Dar tot merită să-l vezi! :)

      Ștergere
  4. Era mai rau daca ramaneai tu fara memorie!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut filmul în premieră, la Sala Palatului! Dar, parcă mă sperie mai rău norii tăi! Apocalipsa!!!!!!!!!!!!!!! :)
    De ce numai la Constanţa se întâmplă? O fi din cauza lui Mazăre?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parcă poţi să ştii! :) Oricum nu se întâmplă nimic important aici fără gir de la el. Nici extratereştrii n-au voie! :)

      Ștergere
  6. Eu văd oricum ceva din toate filmele astea datorită sotului care nu scapă niciunul. Dar norii tăi imi plac maxim. Eu nici cu telefonul nu sunt in stare să pozez nimic. I-am lăsat pe oameni fără cap, am pozat bălării, am sters poza, nu am băgat cardul in aparat. Sunt defectă....

    RăspundețiȘtergere
  7. Filmul oricum merită văzut. Are umor, acţiune tot ce-i trebuie! La poze pe telefon din 10 îmi iese una! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Antic sau nu, telefonul tău este mană cerească atunci când apar fenomene unice, pe care le imortalizezi în toată splendoarea lor!
    Cel puţin primele trei fotografii sunt de excepţie!
    Ai o seară lină, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ultimele nu mai era suficientă lumină:(
      Filmul, l-ai văzut?

      Ștergere
    2. pacat ca exact ultimile doua au fost lipsite de lumina, prabusirea merita mai mult :-)

      Ștergere
    3. Aş vrea eu să pot spune Soarelui: "Mai stai o clipă, să pot face şi eu o fotografie" ! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !