marți, 24 decembrie 2013

ERA VINERI SPRE JOI

Ne-am trezit brusc amândoi

Eram foarte obosiţi, dar şi foarte fericiţi...
Eu mă uitam intens la tine, tu, la lenjeria de pat de sub mine.
Şi cu glas suav îmi spui:
O fi bine în braţele tale dar vai de biata mea spinare.
Dar ce s-a întâmplat iubita mea?
Să iei alte cearşafuri aş vrea!
Răspunde ea...

Buimac, deschid cu adevărat ochii şi încerc să-mi limpezesc mintea după visul ce l-am visat. :)
Automat pipăi cearşaful.  Mi se pare în regulă. Dar aştept pe cineva. Cu nerăbdare. Şi vreau ca totul să fie perfect. Pentru o noapte sau câte o vrea ea!
Hotărăsc că trebuie să reînnoiesc lenjeria de pat. Dar cum, acum în prag de sărbători când mai sunt atâtea lucruri de făcut şi îmi doresc ca toate să iasă perfect???

Soluţia îmi vine de la Vienela care m-a nominalizat într-o leapşă. Mi-am dat seama repede că este un concurs cu premii care plac doamnelor dar care nu le iau bărbaţii. Premii pe măsura măsurii (dacă îmi permiteţi să mă exprim aşa).

Pănă pe 30 decembrie mai aveţi destul timp
 Personal asta mi-ar place pentru ea, nu ştiu dacă e pe sufletul ei, dar sper! :)


Mai suflu, ca la tezele din liceu, următorilor colegi despre acest concurs!
-Maria, Adrian, Adriana, Emod, Monica şi nu în ultimul rând Elly (ştiu că nu-i plac lepşele dar concursurile da!)





18 comentarii :

  1. E boala generala concursul cu lenjeria asta! In orice caz ai un motiv serios sa alegi o lenjerie asa frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes la lenjerie si la numarul de nopti petrecute cu persoana asteptata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Radule, mai tare un pic! Nu înţeleg! :) Ce trebuie să scriu la lenjerie de pat? Gândurile mele s-au oprit la EA, la lenjerie nu a mai ajuns nimic! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai la ELE te gândeşti! :) Găseşti concursul în link-ul de sub prima poză.:)

      Ștergere
  4. Cred că mă bag şi eu la concursul ăsta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase lenjeriile. Îţi doresc mult succes la concurs, Radu.
    Sper să câştigi lenjeria pe care o preferi, nu doar pentru, ea, ci pentru voi, amândoi. Să vă bucuraţi împreună, din plin, de textura şi coloritul lenjeriei! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Ştefania, îmi place mult albastrul! :)

      Ștergere
    2. Şi mie îmi place foarte mult, albastru. Toate nuanţele de albastru. Este culoarea mea favorită, Radu. :)

      Ștergere
  6. Bafta multa, Radu! Ai nevoie, vad ca-i vorba de tragere la sorti.
    Eu n-am timp sa particip, maine nu prea sunt pe acasa. Am mai participat la cate un concurs dar doar la cele la care simteam ca am o sansa. Iti multumesc pentru nominalizare insa chiar nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de placuta este senzatia data de o lenjerie noua de pat, intr-o seara magica, v-as putea povesti si eu, daca nu as fi atat de timida. :))))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !