marți, 17 decembrie 2013

DUPĂ PATRUZECI DE ANI

De fapt ceva mai mulţi


Dar asta rămâne între noi...

Le mulţumesc părinţilor mei pentru că m-am născut. Este cel mai important dar dăruit cuiva (dacă-mi permiteţi să mă exprim aşa). Şi pentru asta nu poţi mulţumi îndeajuns!

Dar de schimbat viaţa, primul a fost profesorul de matematică, Brăilescu pe nume. Cu el la cârmă am câştigat câteva olimpiade. La fel a fost şi un profesor de atletism, Rus Vasile pe nume, care a văzut în mine ceva, ceva care s-a concretizat în câteva zeci de titluri naţionale şi nu numai, la 800 metri plat.

Mulţumesc pentru fiecare brad ce rămâne în pădure!
Mulţumesc că m-am născut român!
Mulţumesc pentru fiecare clipă în care pot să trăiesc, să iubesc, să gândesc!
Mulţumesc că există stele pe cer, ploaie, arşiţă, ninsoare şi ger.
Mulţumesc că nu există numai o singură persoană căreia ar trebui să-i mulţumesc

Mulţumesc...

Dacă vreţi să mulţumiţi unei persoane dragi vă rog să o faceţi aici!

Bradul mulţumirii!

Sincer, nu sunt fan Kanal D (sper să nu citească şi juriul) dar promit să mai arunc un ochi pe la ei, să-i văd cum cresc!

34 de comentarii :

  1. Interesanta campania celor de la KanalD.Si momentul a fost bine ales:)
    Cu putine cuvinte, ai reusit sa prinzi esentialul!( Nu te laud, stai linistit;) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde te votam? nu se poate sa nu-ti acord un vot pentru asta

      Ștergere
    2. Emod, comentariile obişnuite, FB-ul, G+ sunt suficiente.
      Mă bucur tare mult că ţi-a plăcut! :)

      Ștergere
  2. Cred ca o sa ma apuc si eu de multumiri...ca prea toata lumea isi face de cap de cand cu actiunea celor de la Kanal D :)) Desi...ar trebui sa multumim pentru lucrurile astea mai des...si fara ocazie speciala, fara sa ne indemne cineva :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pinky, cred că mai bine, ar fi aşa pe negândite, să faci ceva pentru care alţii să mulţumească. Ce zici???
      Mulţumesc de trecere! :)

      Ștergere
    2. Asta nu-ţi pot spune eu, trebuie să vină din sufletul tău.

      Ștergere
    3. Succes! Orice ar fi cred că va fi bine! :)

      Ștergere
  3. Îţi mulţumesc pentru cerul de dincolo de nori! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Indiferent cui as multumi eu, acum iti multumesc că ne esti prieten multora dintre noi, multumim pentru faptul ca treci pe la fiecare oricat de ocupat ai fi şi imi plac multumirile tale. La cele cu romanul şi bradul...ader si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut:D well, eu iti multumesc ca n-ai uitat de mine <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai multumit frumos, cu generozitate.
    Nu stiam despre campania aceasta. Nu am Kanal D :) Ar cam trebui sa-l am dar au facut cei de la UPC niste nu stiu ce smecherii si nu-l mai gasesc de atunci. Dar cum nu-i duc dorul... nici nu ma obosesc sa-l caut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. UPC-ul, da...,îi ştiu din Bucureşti! Uite poate aud şi cei de la KanalD! :)

      Ștergere
  7. Poetul din tine mulţumeşte, cum altfel? În dulcele stil clasic. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi place foarte mult mesajul tău, Radu, de recunoştinţă şi mulţumire!
    Îţi mulţumesc că ai împărtăşit cu noi marea ta bucurie!
    O seară minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Ştefania! L-am scris din inimă...

      Ștergere
    2. S-a simţit acest lucru în fiecare cuvânt, Radu! Crede-mă!

      Ștergere
  9. Este draguta ideea de a multumi, iar partea cu bradul ramas in padure m-a emotionat maxim, poate si pentru ca este perioada in care sunt sacrificati fara nici o parere de rau, ba uneori inutil, deoarece multi raman nevanduti. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Vienela. Mai ales după ce-am văzut reportajele de la România te iubesc, nu vreau să mai cumpăr vreodată brazi din România.

      Ștergere
  10. Multumesc ca m-ai informat despre aceasta campanie de la Kanal D! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, si pe mine m-ai atins la coarda sensibila tot cu bradul. Prea putina lume vede ceva rau in taierea brazilor. Daca ar fi avut patru labe si ar fi dat din coada ar fi lesinat toti pe strada. Dar bradul n-are gura sa strige. Oricum, ai multumit tare frumos!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !