luni, 18 noiembrie 2013

ŞI CICĂ BĂRBAŢII SUNT MISOGINI

Scriu şi eu o postare despre mocasini

Şi uitaţi ce primesc într-un comentariu pe G+...


"Barbatii sunt precum pantofii...

Cei care iti plac, te costa.
Foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon.
Daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata.
Cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre..
Oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili.
Unul singur nu e de ajuns decat pentru Cenusarese.
Unii merita lasati la usa.
Lumea te judeca in functie de ei.
Alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor.
Cei sireti trebuie legati.
Toti trebuie calcati in picioare." -Ehh, diacriticile dintre ghilimele, nu-mi aparţin!

Şi cică să nu mă supăr, că e o glumiţă, bla, bla, bla...
Că cică am scris pe profil că ţin la glume.
Aşa o fi dar până când?

Deci domnilor dacă vă simţiţi "călcaţi în picioare" daţi un simplu click aici, daţi la secţiunea pentru bărbaţi şi cheltuiţi toţi banii, de data asta pentru voi!
Eu mi-am ales cam asta:

Tot încălţări comode
Sursa

Daa, comode, ca să pot fugi de voi doamnelor şi la serviciu şi cu maşina sau de peste tot.
Ştiu că mi-am făcut o mulţime de "prietene" dar a fost doar o mică glumiţă, aşa că n-o puneţi la inimă! :)

Acest articol participă la campania aceasta!

30 de comentarii :

  1. cred ca acel comentariu e unisex, n-am dreptate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi ţie, în calitate de bărbat cam care chestie îţi place din acel comentariu? :)

      Ștergere
    2. Cele care iti plac, te costa.
      Foarte putine merita pastrate mai mult de un sezon.
      Daca nu le iei potrivite, s-ar putea sa te coste.
      Cele comozi nu te atrag, iar cele care te atrag nu vor sa intre..
      Oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabile.
      Una singura nu e de ajuns .
      Unele merita lasate la usa.
      Lumea te judeca in functie de ele.
      Altii te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi pentru ai lor.
      Cele sirete trebuie legate.
      Toate trebuie calcate in picioare.

      Ștergere
    3. Ooo nu aşa Emod! Îmi sperii toate cititoarele de pe blog! :)
      Acest articol este un pamflet, o glumiţă şi trebuie tratat ca atare.
      N-o să fim noi, bărbaţii, ăia răii! Am dreptate? :)

      Ștergere
    4. n-am vrut sa sperii nici o cititoare, ziceam doar si eu asa

      Ștergere
    5. Mai glumim şi noi aşa, să treacă timpul! :)

      Ștergere
    6. Ioana, la cine faci refererire si ce sa aiba?

      Ștergere
  2. :)) Offf, Doamne, Doamne, a început războiul sexelor şi G+ ? :))

    O seară minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Războiul ăsta, dacă-l putem numi aşa e de când lumea!
      Acum în ultimul timp parcă s-a ascuţit! :)
      Seară placută şi ţie şi tare mult mi-aş dori să văd o postare la tine cu acest război!. Al sexelor! :)

      Ștergere
  3. Ai anunţat ceva mobilizare? Chiar e rost de război?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian, eu sunt un domn si nu lupt din principiu cu doamnele! :)

      Ștergere
    2. Cu o rimă sau cu o metaforă! Sau cu o floare! :)

      Ștergere
    3. Adrian, ce rimă, metaforă sau floare rezistă împotriva unui magazin de pantofi?
      Şi mai fac şi glume pe seama noastră! :)

      Ștergere
  4. bună gluma. :) şi comodă alegerea ta.
    baftă la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma batea si pe mine gandul sa particip la campania asta dar n-am fost in stare...n-am reusit sa ma mobilizez. Pe de alta parte nici n-am gasit o pereche de incaltari chiar pe stilul meu.
    Nu esti misogin. Eu te cunosc. Nu esti nici macar in gluma :)
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că n-ai paticipat, mai aveam vreo două voturi disponibile! Deşi nu e încă foarte târziu, mai sunt câteva ore.
      Ştii cum se spune, ultimul venit, primul...
      Şi acum să fim serioşi, orice bărbat e un pic misogin, aşa cum orice femeie poartă cu ea un pic de misandrie. Dar fără astea probabil că nu ne-ar fi bine! :)

      Ștergere
  6. Femeile iau o tona de pantofi si abia daca-i incalta, noi luam o pereche si o purtam pana ajunge o "zdreanta".
    Mai misogin de atat nu se poate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi vezi unde s-a ajuns cu democraţia? :)

      Că bine spui, dar să nu uităm că femeile sunt principalii clienţi ai magazinelor de profil!
      Dacă le numesc cliente, se supără pe mine! :)

      Ștergere
  7. Tu nu esti misogin. Esti atent, gentleman, haios, vesel si as putea continua. Cât despre papucii de pe site...tot celor bej bărbăteşti le sânt fidelă (certush...dacă am inteles bine), desi niste ugg-uri pentru mine n-ar strica. Da, cică nu a fost ziua mea...ci a consortului scorpion...hmmm. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorpioni să fie atunci! :)
      Eh, un strop de misoginism nu strică. :)

      Ștergere
  8. M-am amuzat citind, chiar daca nu mi-au placut diacriticele dintre ghilimele, apoi mi-am spus in gand ca nu iese fum fara foc. Ca vreti sau nu sa recunoasteti, este mult, foarte mult adevar inchis intre ghilimele. :-P
    Pantofii aia sport i-ar placea si baiatului meu. Intotdeauna a ales incaltaminte comoda si care sa nu fie extravaganta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteam să jur că nici o doamnă nu va spune:
      "Vai, Radu, ce glumă nesărată!" :)

      Ștergere
  9. Ba mie imi plac genul asta de afirmatii, pe motiv ca ne fac noua viata mai usoara! Daca nu sunt asteptari din partea noastra, totul e mult mai comod :D "E barbat mama, ce astepti?!". Ar trebui sa cultivam activ si cinic astfel de fraze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le cultiv, am doi metri pătraţi în faţa blocului proaspăt săpaţi!
      Sş vedem la primăvară! :)
      Mulţumesc Vladen.

      Ștergere
  10. Tare chestia cu pantofii. O știam. Baftă la BI. :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !