marți, 26 noiembrie 2013

MI-A PUS MĂTURA ÎN PRAG

Doar de drag

Aşa ca o mângâiere...
Să lăsăm să treacă boarea şi să vedem despre ce vorbim. De acord?

Păi în primul rând de trupa TAXI care s-au băgat la un proiect de loc uşor. Spre surprinderea mea, împreună cu câţiva din sponsori, au făcut o treabă bunicică. Da, ce vreţi, aşa sunt eu mai critic. Rezultatul îl puteţi asculta sau viziona în clipul de mai jos, eu l-am urmărit de patru ori şi parcă tot mai mă mănâncă tasta.

O trupă care se respectă chiar şi în reclame

Da, că de aia ies bine!

În afară de asta, Imopedia este inovatoare şi cel puţin pentru asta-i felicit!
După părerea mea, publicul este cel care contează cu adevărat, iar dacă vrei să ajungi la statutul de brand puteţi să incercaţi calea aleasă de ei. Nu e uşoară, dar poate fi plină de satisfacţii. Cum spunea cineva succesul este o călătorie şi nu o destinaţie!

Şi acum despre titlu, cel cu mătura! :)
Toate-s importante, atât partenerul cât şi job-ul. Trăim într-o lume nebună, cum ar fi dacă am înnebuni şi noi?

Aştept răspunsuri la ultima întrebare!




33 de comentarii :

  1. :)) pai noi suntem nebuni oricum, uita-te doar in jurul tau zi de zi si vei vedea doar oameni nebuni.

    pe de alta parte cum ai recunoaste un om nebun? la ce te-ai raporta sa te consideri normal? la majoritatea? si ce daca majoritatea e nebuna, de unde stii ca tu nu esti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emod, ceea ce-i frumos este că nu prea mă interesează.
      Câteodată sau de mai multe ori nebunia e frumoasă! :)
      Dar cu măsură! :)

      Ștergere
  2. ...și lumea, care-i?
    Și mătura, unde-i mătura?
    Și marmota ce spunea?
    Că te-ai înscris doar așa
    Să aibă cine mă vota
    Sărut -mâna lu mata!
    :):):):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mătura-i numai a mea
      Şi cam fac ce vreau cu ea
      Eu mă pregătesc de meci
      Cel cu Steaua şi-aşa deci
      Aştept goluri, poate doară
      Mai jucăm şi-n primăvară

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ne jucăm şi noi un pic! Un fel de gimnastică ! :)

      Ștergere
    2. Dacă spui tu... :)
      Personal aş prefera un gulaş mai gros şi pentru trup şi pentru suflet! :)
      Şi o palincă de mere, aurie de Bistriţa! :)

      Ștergere
  4. E super melodia trupei Taxi şi videoclipul pe măsură!
    L-am ascultat în premieră şi-ţi mulţumesc mult, Radu.
    O zi minunată îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îţi place Ştefania, dar n-ai răspuns la întrebarea cu mătura! :)

      Ștergere
    2. Ce pot să spun, Radu?
      Nebunia e un rău necesar. Puţină nebunie în tot ce facem nu strică, dar putem strica totul, dacă facem abuz de ea. :)))

      Ștergere
    3. Deci:
      Un grăunte de candoare
      Plus un dram de nebunie
      Ne ajunge pân la soare
      De-acolo sunt stele-o mie...
      :)

      Ștergere
  5. Click am dat pe site frumos
    Iti doresc succes vânjos
    Dar cred c-am înnebunit
    Sensul măturii...n-am găsit
    Te cred insa că-i pe prag
    Dar de cine...sper cu drag
    Să mă faci să inteleg
    Nebunia să mi-o pierd...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sensul măturii-i criptat
      Nici eu n-am descifrat
      De ce este pe prag
      Şi lăsată cu mult drag :)

      Comentariul lui Maria
      Cam explică nebunia
      Oarecum nevinovată
      Doar am vrut s-ajut, o dată! )

      Trecănd peste glumă, obiceiul de a pune mătura în prag semnifică că lipseşti de acasă, ceea ce este în concordanţă cu clipul. Cel puţin în mintea mea, de-o mai fi rămas ceva... :)

      Ștergere
    2. ...da, logic...acum. E clar, e prea devreme...dar mi-ar prinde un somn bun, îmi pică ochii pe tastatura şi mintea mea e in vacanta...parca...

      Ștergere
    3. Un vin fiert cu mirodenii
      Plin de aburi şi vedenii
      Plăcute, ameţitoare
      Şi foarte atrăgătoare

      Dar pe taste alergând
      Degetele tremurând
      Ne comandă o cafea
      Cine merge după ea?

      Cred că am luat-o razna eu!

      Ștergere
    4. ...eşti tare drăguţ, Radu! Mereu îmi aduci zâmbetul pe faţă...

      Ștergere
    5. Tastatura asta o ia razna. Probabil pentru că s-a vărsat o cutie de bere pe ea şi acum e dependentă! :)

      Ștergere
  6. Nu stiam de semnificatia maturii lasata in prag, inseamna ca hotii trebuie sa fie pe faza... cat despre nebunie, e ca si cu normalitatea, depinde la ce ne raportam...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E obicei din Maramureş şi acolo se fură ori cu pădurea ori se face haiducie cu ţigări! :)

      Ștergere
  7. Mie Taxi imi place foarte mult, insa abia daca ii mai pot asculta. M-a zapacit baiatul meu intr-o perioada, facuse un blocaj cu aceasta trupa, refuza sa asculte altceva. Poate voi povesti intr-o zi pe blog cum a ajuns sa ii indrageasca atat de mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Măi, Radu! Să-mi dai spor de mascotă norocoasă. Eu trag de mintea mea istovită de atâta superblogerală, iar tu cu mintea odihnită, câștigi. Ba, și cu mătura mea, că tu nici nu ai.
    Felicitări! Tot îți place ție fotbalul. Pune pe G.S.P. un banner cu Steaua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, nu înţeleg!
      Ce-am căştigat?

      Ehh, ca să ştii, Kirby are şi mătură! Sâc! :)

      Steaua a câştigat Cupa Campionilor Europeni, Super Cupa Europei, a mai jucat finale, semifinale şi chiar Cupa Intercontinentală! Ei au câştigat! :)

      Ștergere
    2. Ce-ar fi sa te duci pe blogalinițiative ca sa vezi cum e un menage a troi...eu, tu și IMOPEDIA.

      Ștergere
    3. Sunt sincer uimit! Dar mă bucur ca şi tu eşti printre câştigatori , mai ales că ai avut votul juriului!

      Ștergere
  9. Lumea nebuna e din nebuni formata. Suntem cu totii nebuni, macar asa, oleaca si cand si cand ;)
    Daca am cam ocolit...da, nu-mi prea place Taxi... :( Cum nu-mi plac foarte multi, adica n-am ceva cu ei. Am auzit despre clip, ca e cu Mihaela Radulescu. Nici Mihaela nu ma da pe spate iar campaniile nu stiu cat conteaza. Eu zic ca nu prea, ca nu dau rezultate mai deloc... din pacate. Ori poate ca nu la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma m-am uitat la clip si am vazut ca e altceva desi face ceva valuri altul zilele astea. In fine, ce-am spus mai sus ramane valabil in acel context, desigur. :)

      Ștergere
    2. Un strop de nebunie amestecat cu o clipă de magie şi cu ceva verdeaţă. O lingură de iubire, puţină disciplină, o măngăiere şi nimic nu piere! :)

      Ștergere
  10. Se poate întâmpla şi invers. Cu cât este lumea mai nebună, cu atât ne facem noi mai cuminţi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata Adrian mă fac băiat cuminte. Începând de mâine! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !