joi, 7 noiembrie 2013

COMPATIBILITĂŢI FOARTE SIMPATICE

Am apucat doar să scriu titlul
La mine pe blog

Şi uitaţi ce s-a petrecut...
Nu, nu mă gândisem nici la Ponta , Antonescu sau Băsescu
Şi nici cu NSA-ul nu ştiam că am vreo treabă (ăia de-au pus ploşniţe prin tot felul de telefoane şi calculatoare)
Deci, să revin. Apuc doar să scriu titlul, trec cel mult 2 secunde şi ce mi se-ntâmplă?
Dau dovadă de sânge rece, prezenţă de spirit sau toate la un loc şi reuşesc să surprind două cadre:

Tatonarea

Flagrantul
Cum nimeni nu bagă-n seamă anticul meu Nokia, scap cu imaginile intacte dar obligat să postez articolul în prezenţa lor, să vadă că nu mint. Asta mă scuteşte de înflorituri, deh oamenii sunt grăbiţi.

După îndelungi interogatorii, notiţele astea sunt deconspirate!

Deci frecaţi carnea asta cu:

MIEL             busuioc, rozmarin, usturoi
PORC             tarhon, cimbru, piper, coriandru, ienibahar
PUI                 mărar, usturoi. hrean, pătrunjel
CURCAN       mentă, piper, chimen, ţelină
GÂSCĂ          leuştean, mărar, pătrunjel, piper
RAŢĂ            ardei iute, hasmaţuchi, pătrunjel,
VIŢEL            pătrunjel, mărar, piper

După ce mi-au sucit degetele, smuls unghiile am fost obligat să dezvălui şi sursa
Da domnilor din NSA, e vorba de Radu Anton Roman, de la el ştiu!

Într-un sfărşit deschid geamul şi cei ce puneau izolaţie pe bloc mi se adresează cu reproş:
-Frate vrei să-mi stea inima-n loc? Nu vezi că-s pe funie???






16 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Acu am priceput!!! S-a pus izolatie pe bloc!!
      Ce ma bucur ca va trebui sa stergi geamurile!:))
      Ce altceva ai fi vrut sa faci de ziua ta?!:))))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Gândeşte doar că stai la etajul 10, cât să-l poţi gâdila pe Sfântul Petre pe tălpi.
      Şi când vrei să postezi un articol, holbat în monitor, vezi umbre pe geam.
      Fără un anunţ prealabil! :)

      Ștergere
  3. telefonul ala al tau nu are pret..! :D cine stie ce descoperiri mai faci cu ajutorul lui :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa iti mai urez si in casa ta: La multi ani, Radu! Sa fii sanatos si fericit!
    De frecat, am freca noi, dar de unde atata carne de miel si de curcan? Crezi ca la bloc traiesc asemenea animale? Pe la blocuri gasesti doar porci si vaci. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am sute, poate mii de porumbei pe bloc,şi ceva pescăruşi, chiar am văzut câteva ciori şi ceva stăncuţe.
      Mă bate găndul să cresc vreo două oi, că la etajul zece e ca la munte! :)

      Ștergere
  5. La Mulţi Ani, Radule! Baftă la pescuit! Şi să redescoperi scena balconului! :) Hasmaţuchi? Îmi faci poftă să stau mai mult prin bucătărie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Adrian.
      La hasmaţuchi ştiu două variante, cea moldovenească şi cea pe care R.A.R. o aminteşte, adică un fel de pătrunjel mult mai aromat!
      Cea moldovenească e taină mare! :)

      Ștergere
  6. :)) Incerc sa-mi imaginez dezamagirea ta cand ai constatat ca erau doar cei cu izolatia blocului :))
    M-ai facut sa rad.
    Weekend placut sa ai, Radu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezamăgire, puţin spus!
      Am fost de-a dreptul furios că iar trebuie să spăl geamurile!!
      Că aşa e obiceiul, de parcă n-am plăti şi ploaia! :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Ehh, eu am fost mai cerebral, am scos vechea mea arma de vanatoare , adica prastia cea veche cu care vanam ciori acum 30 de ani si m-am pregatit de inamic.
      Ghinion, guta cea veche s-a rupt si incarcatura a aterizat direct pe tastatura! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !