sâmbătă, 19 octombrie 2013

HAIZAŞ, POCRIŞ SAU ASTRUCĂMÂNT ?

Personal i-aş spune acoperiş

Oricum s-ar numi, am primit o provocare. Şi nu una oarecare...
Trăzniţii de la BLOGAL INITIATIVE se aventurează într-o nouă campanie, pe ( acoperişuri ) nisipuri mişcătoare.
Păi ce să ştie un blogger amărât ca mine, ce a trăit doar la bloc fără mansardă despre acoperişuri?
Nu se pun vacanţele la bunici!
Dar totuşi provocarea îmi place. Programez nişte vise cu acoperişuri şi numere la 6 din 49şi mă culc. Degeaba, am visat cai albaştri. Mai aud la ştiri că a fost eclipsă parţială de lună şi înţeleg motivul.
Deschid FB-ul şi văd un post al prietenului Călin Precup căruia îi cer permisunea de a folosi pozele, în una din rarele mele sclipiri. După vreo 11 ore îmi dă acordul, deci iată-le:

Acoperiş1

Acoperiş2

Acoperiş3

Acoperiş4

Acoperiş5

Acoperiş6

Acoperiş7
Toate făcute în Huedin!
Scânteia de mai sus se transformă într-o lumină orbitoare. Iese în faţă spiritul anteprenorial.
Dacă vindeam eu atâta ţiglă metalică, cu 10 ani garanţie, cu o durată de viaţă de 50 de ani, sigur câştigam croaziera aia de pe Mediterana, doar v-am spus că îmi place albastrul.
Care croazieră? Uite asta:
Aplicaţi la concurs

Da, zece ani de activitate şi un premiu pe măsură!






Şi mai sunt veşti bune:
Pentru cunoscători, cantitate minima de zinc garantata de 275g/mp.
În plus şi consiliere tehnică pentru pierderi minime, deh sunt inerente.
Şi design modern, şi montaj uşor!







Îmi doresc enorm de mult o casă pe pământ, pe care s-o ridic de la fundaţie până la acoperiş.
Fără turnuleţe, îmi plac pantele line şi utile! :)
Sunt sigur că pentru partea de sus voi apela la ei, la Coilprofil !!!

27 de comentarii :

  1. Ma tem ca voi muri cu acest vis in brate, daca cineva nu ma ajuta cu o minune care sa imi permita ridicarea unei case de la fundatie si pana la acoperis. Dar nu renunt la el!
    Intotdeauna m-au fascinat casele acoperite cu tigla (nu chiar atat de multa), iar tu ai sesizat bine! Firma care are clienti ce vor asemenea acoperisuri, sigur nu isi face griji legate de vanzari. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moartea este penultimul lucru care se poate întămpla. În rest speranţă!!!

      Ștergere
  2. Uite așa, trăim noi din vise.Avem marele noroc că încă putem visa.Mult succes, Radu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să mă luați și pe mine cu voi în croazieră... măcar să vă țin umbrela sau să vă fac vânt cu vreo frunză de palmier.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh, ce-mi place faza cu frunza de palmier! :)
      Sigur că te iau dacă promiţi. :)

      Ștergere
  4. Am înţeles ideea postării tale, Radu.
    Mă gândesc eu, decât să investeşti o groază de bani pe ţiglă acoperind zeci de turnuri şi turnuleţe, care n-au niciun rost, mai bine faci un acoperiş simplu şi cu restul banilor până la cât s-ar ridica invetiţia, faci o croazieră privată pe Mediterana şi eşti sigur de ea. E posibil ca tombola să fie doar o iluzie.
    O zi minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, eu gândeam puţin altfel! Cu banii câştigaţi de la atâtea turnuleţe pot avea şi bani de buzunar pentru croaziera din postare. Evident, plata în avans! :)
      Sunt sigur că nu câştig cu această postare (nici măcar nu-i aprobată) dar prea mi-a tresărit inima când am văzut pozele lui Călin.:)

      Ștergere
  5. Văzusem pozele la Călin, dar fără vorbele tale parcă nu par asa vizibile, desi cu atatea turnulete, ori am eu nevoie de ochelar, ori vorbesc prostii. Eu nu am ridicat o casă de la fundatie, dar am refăcut-o 60 la sută. Din păcate nu am putut pune decat tiglă metalică. Un maro roscat cochet care in concordantă cu niste geamuri gen seră a iesit de vis. Incă plătesc pentru el, nu stiu dacă câstigai ceva cu un client ca mine, că suprafata mare n-am, dar la câte cornise, jgheaburi, coli, nituri şi ce or mai fi fost iesea de un bilet de tombolă. Si...tot linii plane avem, că am o stancă incorporată in curte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau neapărat să văd stânca!
      Şi neapărat urşi la Constanţa.
      Măcar atâta să câştig şi eu! :)

      Ștergere
  6. Mamă, ce provocare! Urşi, stâncă.!! Dai la schimb marea? Hai...negociem cumva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu fac eu pentru tine!!!

      Păi, cumpăr o bucată de mare
      Cuprinsă de raze de soare :)

      Ștergere
    2. Ai modificat mesajul? Mergea aia cu ingrasatul ursilor şi stanca ...nu stiu cum. Dar multumesc, schimbul e bun. Rămâne să stabilim când facem trocul.

      Ștergere
    3. Disponibil 25 din 24. De ore bineînţeles!

      Ștergere
  7. Şi eu visez o căsuţă... la munte. Un teren există pe undeva, pe Valea Bistrei, care mă îmbie cu poveşti! Măcar una mică de lemn, căci lemnul e un bun "povestitor" de vise...
    Ce ne facem cu turnuleţele astea? S-a umplut ţara de ele!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă nu putem să le oprim şi bănuiesc că unele din ele au autorizaţii de urbanism, măcar să facem ceva pentru noi! :)

      Ștergere
  8. O sa recomand si eu alor mei sa se intereseze de Coilprofil, ca tot I-am auzit ca ar vrea (iar)sa faca ceva schimbari la mansarda( a casei, desigur!). Din fericire pentru mine,nu avem ...turnulete;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi sigur nu vrei să faci măcar unul? Un turnuleţ? :)

      Ștergere
  9. Uite ca nici n-am mai avut timp sa vad campaniile de pe Blogal. Aste e foarte noua, am intrat pe acolo acum vreo 5-6 zile, cred. Rar...nu-i asa? :(
    Pai iti urez sa-ti vezi visul cu ochii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneai la tine pe blog ai fost cam ocupata! Asa ca e de inteles ca n-ai mai ajuns peste tot.
      Multam de urare! :)

      Ștergere
  10. Dar ce case in "n" ape ai gasit! Stiu ca inghit la tabla sau tigla, nu gluma! Buna afacere asta cu acoperisurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-a găsit Călin. Eu doar le-am împrumutat cu binecuvântarea lui.
      Da e o bună afacere!

      Ștergere
  11. Deci da, asta da articol care integreaza talentul cu interesul tizule!
    Jos basca, sus acoperisul!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !