duminică, 27 octombrie 2013

E FRUMOASĂ ROMÂNIA ?

În drum spre Belgrad via Porţile de fier


Dumnezeu ne-a lăsat o ţară de vis. Dar cumva a vrut să compenseze şi ne-a lăsat şi politicieni...

N-o să vă stingheresc o să las imaginile să vorbească. Le puteţi mări!
Marea majoritate au fost făcute din maşină, aşa că vă rog să nu mă-njuraţi prea mult pentru calitate.


Pe la Porţile de Fier
Şi acum vedeţi că nu vă mint.

Din maşină
Tot din maşină
Capul de dac
O bucăţică de Dunăre
Lângă porţi
Mal românesc 
Tot mal românesc
Pe Dunăre

Parcă văzută de afară e şi mai frumoasă România asta a noastră. Voi ce ziceţi?




















22 de comentarii :

  1. Foarte frumoase pozele tale, Radu. Mi-au încântat atât privirea cât şi sufletul şi mi-au trezit amintiri frumoase de când am vizitat şi eu Porţile de Fier. Într-adevăr suntem binecuvântaţi să locuim într-o ţară foarte frumoasă, păcat că nu avem conducători pe măsura.
    O seară minunată îţi doresc, Radu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulúţmesc Ştefania. E o vorbă, un popor are conducătorii pe care şi-i merită. Deşi tare mi-ar place să cred că nu-i aşa şi ultimii 24 de ani sunt doar un vis urât.

      Ștergere
    2. Şi eu îmi doresc, Radu, din toată inima mea să se termine odată pentru totdeauna acest coşmar în care trăim de atâţia ani, dar sinceră să fie cu tot optimismul meu şi pozitivismul meu, văd viitorul sumbru. Crede-mă te rog, eu, în momentul de faţă, nu mai am încredere în niciun politician, orice mi-ar spune. Poate m-ar convinge dacă le-aş vedea faptele, pe vorbele lor nu mai dau o ceapă degerată!

      Ștergere
    3. Cred că am mai scris şi altădată:
      "Doamne, ajunge, am învăţat ce-i umilinţa!"
      Eu ţin minte că atunci când începeam şcoala, în fiecare dimineaţă, cântam imnul.
      Cumva îmi dădea un sentiment de aparteneţă (valabil doar pentru mine).
      Acum sunt sigur că 95% din elevi nu pot trece de Deşteaptă-te române... :(

      Ștergere
  2. Totdeauna mi-am zis că țara mea este cea mai frumoasă. Va rămâne la fel de frumoasă cu politicienii care-i avem sau poate fi și mai frumoasă cu acei care le vor urma. Depinde numai de noi pe ce punem ștampila sau cum sancționăm ceea ce fac sau nu fac si mai depinde de noi sa facem și ceva efectiv nu numai declarativ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, poate că nu-i cea mai frumoasă dar e a noastră!
      Şi este unică şi fără pereche.
      Cineva spunea o dată că cea mai mare plagă a Americii sunt avocaţii. La noi se pare că sunt politicienii.
      Nici lupii puşi la oi n-ar fi putut face un asemenea prăpăd. Scuze dar mă uitam la România te iubesc!

      Ștergere
  3. Mai vreau să te felicit pentru felul în care ai fotografiat. Imaginile sunt bune de cărți poștale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, da! De data asta am avut un aparat performant. Am folosit şi anticul meu Nokia dar pentru poze mai intime. :)

      Ștergere
  4. Wow, extraordinare locuri si imaginile la fel! Ai facut o mica vacanta..?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, in valoare de 187 de lei.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze, dar nu ma simt pregatit pentru asa ceva!
      Poate vede comentariul tau cineva mai in tema ca mine!
      Spor!

      Ștergere
  6. ...mi se par incredibile. Tare-mi doresc sa ajung vvreodata prin acele locuri. Minunat, Radu! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar merita! Am fost profund impresionat! Si din pacate cele mai frumoase imagini nu le-am surprins sau au iesit neclare.
      Multumesc Adriana!

      Ștergere
  7. Sunt ani multi de cand am fost ei eu pe acolo...cam tare multi, vreo zece :)
    Dar asa este, peisajele sunt superbe, iti taie respiratia. Iar vastitatea Dunarii in acea zona e coplesitoare. Dupa cate imi aduc aminte :)
    Frumos ai surprins peisajele. Si apropos de Portile de Fier, am fost si acolo. Am avut norocul sa fac o vizita, era o excursie.
    O seara placuta, Radu! Si ...sa te mai plimbi ca sa ne aduci imagini faine. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dor de plimbări şi de poveşti mi s-a făcut!
    Ai văzut ce trist era chipul de dac?

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am propus sa nu mor pana cand nu ajung sa vad cu ochii mei capul de dac. Poate ca din acest motiv nici nu ma grabesc sa ajung acolo, cu toate ca peisajele sunt superbe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Serbia se trece doar cu buletinul! :)
      Tigarile sunt foarte ieftine, LM cam 6ron, Malboro cam 7ron, mancarea e buna si o suta de km poti vorbi linstit romaneste. Si ai ce vedea! :)

      Ștergere
    2. Nu mai fumez LM de vreo 10 ani. Au Pall Mall negru? :))))

      Ștergere
    3. Sigur ca da, au tot ce e si pe la noi! Daca tin bine minte e la fel ca si pret ca LM-ul! Dar mancarea e buna, ieftina si portiile sunt imense!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !