duminică, 13 octombrie 2013

CE CÂNTAM LA 16 ANI

Adică acum aproape 30 de ani.
Fără doar câteva zile

Un poet şi o melodie cvasi necunoscută...
Deci cum spuneam:  
Credem în flori

Un poet necunoscut
Mult de tot, el mi-a plăcut!
Uite-aşa l-am învăţat
Cu Ovidiu l-am cântat

Sper să vă placă mai ales că versurile sunt mai mult decât actuale!

Poetul se numeşte  Dinu Olăraşu şi versurile au titulatura Haideţi să credem în flori

Cu observaţia, că atunci când o cânta #Ovidiu Giuşcă, suna cu mult mai bine şi versurile erau o idee puţin diferite! Oricum e cea mai bună variantă găsită pe Y.T.

Din păcate nu reuşesc să inserez clipul de pe youtube aşa că vă las doar un link!


Dacă pe viitor o să permită o să fac un update! 

Copiii dau foc la părinţi
Şi banii te-nvaţă să minţi
Dar omule, stai, tot iei şi nu dai
Şi cine-i de vină că mori
Fără prieteni, deci:
Haideţi să credem în flori (bis)

În piaţă găseşti dinamită
Cartofi trăgători de elită
Şi cumperi la joc
Iluzii cu dop
Un domn a căzut de pe bloc
Şi rana-i cât marea
Octogenarii învaţă rock (bis)

Pistoale găseşti peste tot
Şi carii dentare în cot
Copaci la borcan
Meduze-n castan
Avem un robot ce vorbeşte         (Avem un robot ce iubeşte
Şi totuşi, e frig
Şi timpul miroase a peşte (bis)    Dar totul miroase a peşte)

Arunci în aer un copil                  (Strofa asta o ştiam cu totul altfel)
Şi caii sunt duşi la azil
Şi urşii fumează
Şi zeii şomează
Un măr provoacă un război
Şi pacea-i drogată
Şi una se plimba cu doi (bis)

O muscă-i ocrotită prin lege
O frunză încearcă să nege
În mână-un pistol                       
Şi mergi la spectacol                   (Copaci la balcon)
Vinzi repede ploaia pe foi
Şi s-a făcut noapte
Şi uite că suntem iar goi (bis)

Zăpada-i albastră şi frige
Şi mutul începe să strige
Rochii de lemn
Şi coapse cu semn
Albine mîncăm şi cuvinte
Şantaj în noapte
Şi totu’ merge-nainte (bis)

O graniţă calcă pe alta
Şi sculptorul îşi roade dalta
Savanţii iar fug şi sunt arşi pe rug
Strada se uită-napoi
Cât o fi ceasu’?
E timpu’ să merg la razboi (bis)

Şi uşa şi cheia sunt false
Calculatoarele consumă oase
Mării-i e sete
Şi muntelui frig
Tablourile poartă dress
Fără ruşine
Şi totul se termina bine (bis)

Parantezele vor să arate  aşa cum îmi aduc aminte că sunau aceste versuri acum 30 de ani.












25 de comentarii :


  1. În loc de soare
    pun copaci la borcan
    ploaia o beau de pe frunze
    chiar din castan
    În cadă pun apă pentru meduze,
    să pot să le ud,
    mănânc apoi peștele crud
    mușcătura de pe coapsă
    o acopăr cu-n dres
    nu-i asa ca viata-i frumoasa
    cu toate amestecate,
    chiar fără sens?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viaţa incită, e scurtă, e frumoasă oricum
      Mai ales după ce trece câte-un taifun
      Ce le-amestecă temeinic şi bine pe toate
      Oferind oricărui sens glazura de noutate

      Ștergere
    2. Si când te gândești că vechi sunt toate
      și-i război în orice zi, în fiecare din noi
      iți vine s-arunci cu albine, si-n noapte
      sa-mpusti un urs cu un măr și apoi
      să ronțăi albine, cuvinte cu miere
      să scuipi înainte, neprivind înapoi

      Ștergere
    3. Un om prevăzător priveşte întotdeauna şi înapoi! :)

      Ștergere
    4. Nu-i bine, nu știi de ce te poți împiedica...

      Ștergere
  2. :))) Imi place, mai ales ca am auzit si ritmul melodic! Nu o stiam, dar o voi asculta astazi, ca m-a cucerit pentru o perioada. Abia astept sa vina Mihai acasa. Lui cred ca ii va placea chiar mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor! :) Mie îmi plăcea cu mult mai mult cum o cănta Ovidiu.

      Ștergere
  3. Frumoase versuri si melodia la fel - nu le-am auzit niciodata :(. Datorita tie, Radu, am sa le cunosc si eu :D. O saptamana plina de bucurii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Spre marea mea ruşine, trebuie să recunosc că, n-am ştiut nici versurile până acum şi nici de interpretul, Dinu Olarasu, nu am auzit până acum.
    Mi-au plăcut versurile, sunt adevărate şi actuale iar, Dinu Olarasu le-pus pe note excelent.
    Îţi mulţumesc mult, Radu că ni le-ai făcut cunoscute. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere Ştefania! Nu-i nici o ruşine! Multe melodii folk din anii 80 ascund adevărate bijuterii.

      Ștergere
  5. uu:> se apropie ziua ta:> La multi ani, sa ne traiesti!< 3

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca tot se apropie ziua ta, sa inteleg ca se apropie si ....petrecerea noastra?!:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te bucuri că mai îmbătrânesc un an? Exclus!!! :)

      Ștergere
  7. Eu sunt sincera ca asa sunt. ;) Despre acest Dinu Olarasu doar de cand am blog am auzit. O fi rusine, n-o fi, asta este. De fapt nu-mi place muzica folk, nu mi-a placut nici ceea ce insemna Cenaclul Flacara, cat am prins eu din el...
    Dar sa nu te superi :) Am citit si poezia cam 80%, am ascultat si doua strofe din cantec dar ...mi-au zgariat auzul. Din nou, nu vreau sa te superi pe mine :) Eu sunt cu muzica rock si nici aia decat o zona anume...foarte ingusta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr, n-am de ce! Şi mie îmi place muzica rock, mai ales baladele. La desene animate sunt mai pretenţios. :)

      Ștergere
    2. Ca sa ti se indulceasca supararea...fiindca n-ai o pagina de contact sau ceva, orice unde as putea lasa un comm... cum am eu acel hobby fara hobby :)) de ieri te-am trecut in blogroll ;) Am 4 blogroll-uri. "Interesata de: Radu T."

      Ștergere
    3. Mulţumesc Elly! Nu am fost supărat şi chiar îmi plac baladele rock.

      Ștergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=ucUxQ0ITR3I

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !