marți, 17 septembrie 2013

SĂ NE GâNDIM UN PIC LA FERICIRE

Fericire tot aş da
Dar nu-i nimeni ca s-o ia

Să nu râdeţi dar asta-i realitatea...
Nu sunt deloc expert în domeniu, aşa că din motive de lene o să mă analizez doar pe mine, că doar tot sunt la îndemână! Pentru ceilalţi găsiţi o mare oportunitate la Conferinta pentru fericire, care va avea loc în data de 5-6 octombrie – 2013.

Hai să vedem ce mă face pe mine fericit.
-păi pe primul loc aş pune "să câştig". O boabă de fasole, un pai de chibrit, un pariu, la pocker sau pe bursă, într-un sport, la o olimpiadă de matematică şi lista rămâne deschisă, nu de alta dar trebuie s-o completaţi, sper eu...
-ar mai fi un răsărit de soare sau de lună, o ploaie, o ceaţă, câteodată şi o zi de luni sau o mâncare bună (făcută de mine, ce credeaţi ?)
-sau o fată frumoasă cu un suflet cum îmi place...

Deja am scris prea mult ( v-am zis că sunt leneş!) aşa că vă mai dau un ultim detaliu:
Acest articol participă la campania " Ce te face fericit? " la care vă invit să participaţi.

Fericirea se trăieşte, nu se cere, nu se primeşte!!!

Cum oare mi-a venit în minte? 

Şi încă ceva, fericirea nu-i o destinaţie ci o călătorie...
E propria-mi părere şi-i a mea, deci n-o dau la nimenea


Călătoria

Update pe 18.09 :
Cum cineva mi-atras atenţia telefonic că â-ul ăla mic din titlu n-ar fi la locul lui, vă las să ghiciţi de ce l-am scris aşa!


23 de comentarii :

  1. Calatoria spre fericire este o fericire in sine, zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că da! Am explicat mai sus că nici eu n-aş bune bază pe ce scriu acolo! Şi oricum am uitat deja. :)

      Ștergere
  2. Hai,drum bun spre fericire
    succesul deplin să-ți fie
    dar te rog, n-o lua pe toată
    măcar o fărâmitură să-mi lași și mie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îţi las întreaga pâine
      Provocare e a ta, ştii bine

      Ștergere
  3. Mulțumesc, chiar nu vreau totul
    vreu să o gustăm frățește
    că e mic, că-i mare potul
    între prieteni se-mpărțește.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, n-am dat cu totul
      Vreau Maria să ia potul
      Şi din premiul ăla mare
      Eu vreau... o felicitare

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Succes pentru Maria, caci ei ii dau votul meu. :)
      Ma-ntrebam de vrei sa urci pe scara aia?

      Ștergere
  5. Fericirea sau, ma rog starea de bine, poate fi foarte usor obtinuta uneori... Alteori insa nimic nu ne multumeste pe noi, oamenii. Asa, in general.
    Asta asa, ca sa filozofez si eu putin. ;)
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare de ce nu ma crede nimeni ca eu doar o sustin pe Maria... Succes ei!
      Filozofie :) Cum o sa sune Elly Schopenhauer???

      Ștergere
  6. Eu te cred, Radule! Şi am venit să o sprijinim împreună pe Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi, eu mai scriu un post... "Fericirea este când ai prieteni minunați", și poeți pe deasupra. Mulțumesc din suflet!

      Ștergere
    2. Adrian, da, este poet. Desi ii place Minulescu. :) Sau tu cu versuri la minut, ma intreb uneori de unde le mai scoti???

      Ștergere
    3. Poezia nu stă numai intro rima
      Este-n sufletul ce-o animă.
      Chiar cănd scrii un epitaf dăltuit fiind în piatra
      dacă-i textul cu simțire
      scrisul se transformă-n artă.

      Ștergere
  7. Vad ca dupa update nu te-ai mai conversat cu nimeni pe aici. Speram sa trag cu ochiul, sa aflu de ce este litera aia mica in titlu.
    Fericita as fi si eu sa castig vreo olimpiada la mate. Asa m-as convinge ca exista minuni! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Nu crede în minuni, bazează-te pe ele!" ne spune o vorbă celebră.
      Eu păstrez încă o diplomă de locul întâi la judeţeană şi o menţiune la naţională.
      După aia m-am luat de fumat! :)

      Ștergere
    2. Eu eram fericita cand treceam clasa fara sa tremur din cauza matematicii. Bine ca am reusit sa invat tabla inmultirii, sa nu ma fraiereasca babele in piata. :))))

      Ștergere
    3. Nu cred ca cineva care trage macar cu ochiul la blogul tau te poate crede! :)

      Ștergere
    4. Mihai al meu are o teorie conform careia cei care stapanesc bine limba romana sunt praf la matematica. Nu eram chiar cum am spus eu pe aici, dar nici nu reuseam sa iau mai mult de 6-7. :))))) Am avut un singur 9 la mate, prin clasa a 8-a. :))) Nici la romana nu eram mereu de 10. :)))

      Ștergere
    5. Eu aveam cam in egala masura note de 2-4 si de 9-10. Alea sub 5 erau pentru caietul de teme si la restul mai aveam noroc cand ma scotea la tabla! :)

      Ștergere
  8. Foarte frumos, Radu!
    „Multumirile mici sunt fericiri adevarate. Numai cand esti insetat, fiecare picatura de apa face mai mult decit un diamant.” – George Toparceanu
    Mult succes la concurs!
    Un week-end superb îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Foarte frumos citatul din Toparceanu!
      Seara placuta!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !