vineri, 27 septembrie 2013

OARE CE-O FI FOST?

Vorbeam la telefon

Bătrânul meu Nokia a luat-o razna şi a-nceput să facă poze...
Până m-am dumirit cam totul a trecut. Hai să vă arăt despre ce-i vorba.

Aşa a început:

Acum era să-mi scape ţigara

Şi a continuat...

Curios, nu mi s-a aprins bricheta
Şi iar a continuat...

Îmi şterg ochelarii

Începe sfârşitul...

Prima scânteie la brichetă

Sfârşitul se termină...

În sfârşit reuşesc să aprind ţigara

Îmi adun gândurile şi mă-ntreb, a fost aievea ?





20 de comentarii :

  1. :D frumoase pozele! Ce figura telefonul ala al tau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam face ce vrea daca nu-i scot bateria! Incapatanat ce sa-i fac? :)
      Multumesc Rodica!

      Ștergere
  2. Nu cumva este lumina cunoasterii? Seamana cu ideile alea uluitoare care iti fulgera o fractiune de secunda in minte, despre care stii ca erau geniale, dar pe care rar reusesti sa le prinzi si sa le pastrezi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee ce merita studiata. Descarc backup-ul de memorie sa vad ce idei mi-au trecut prin cap atunci. Poate numerele de la 6/49 ? :)

      Ștergere
  3. Nokia: indestructibil și acum cu senzori ce pot detecta orice fel de intervenție divină. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca indestructibil! De aia erau aproape sa dea faliment!
      Interventie divina, zici ? Clar ma duc sa pun un bilet la loto! :)

      Ștergere
  4. Cred că ar fi mult mai bine dacă te-ai lăsa de fumat, Radu! Ia-o sub foarmă de glumă, dar fă-o! :)))
    Ce spectacol grandios ţi-a oferit răsăritul şi frumos l-ai surprins!
    O zi veselă şi relaxantă îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, da! Am reusit de cel putin 100 de ori sa ma las de fumat! :)
      E apusul, stii cum se spune:
      "cer rosu la asfintit, ciobanasu-i multumit" :)

      Ștergere
  5. Am surprins acum câţiva ani în Deltă, în timpul zilei, nişte fante în nori prin care lumina plonja spectaculos!!! Frumoase imagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, delta e un taram spectaculos!
      Deci nu castig la loto! :(

      Ștergere
    2. Nu mai cauta raspunsuri
      la divin te-nchini in van
      nu el ti-a facut cu ochiul
      tocmai am varsat... un soare
      facand tandari un borcan:)

      Ștergere
    3. Am văzut a ta postare
      Cu dulceaţă, cea de soare
      Un borcan mic am cerut
      Să-compar cu ce-am făcut

      Ștergere
  6. Am mai privit si ieri, cred, pana ce n-am mai reusit sa raspund. Ca n-am amai avut timp, nu de altceva. Cum sunt mereu in criza...
    In fine, primele imagini mie nu-mi sunt clare la modul ca nici nu inteleg ce lagatura e intre tigara, bricheta, Nokia si apusul splendid din final :) Chiar imi place apusul din ultimele doua foto. Fac abstractie de faptul ca-s realizate cu un mobil, am si eu unul care le face cam tot in felul acesta. Dar culorile tot acelea sunt si spectacolul eu mi-l si imaginez. Pentru ca soarele ala topit merita toti bani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi e simplu! Totul s-a petrecut în maxim 20 de secunde cănd încercam să aprind ţigara! :)
      Nokia, ăla al tău e mult mai recent, l-am văzut. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !