duminică, 8 septembrie 2013

O VICTORIE MULT AŞTEPTATĂ !

La Triathlon Challenge Mamaia !

De ce spun mult aşteptată? Hai să vă spun de ce...

Pentru că am aşteptat 6 ore în soarele arzător din Mamaia.
Ştiu, puteam să alerg şi eu (evident în afara concursului) dar când organizatorii au auzit numele meu, au spus pas. Cică, de ce să câştige un fan înfocat al echipei cu numărul trei.
Aşa că m-am răzbunat (oare pe cine?) şi am făcut un semimarş pe distanţa de 10Km. Pentru cunoscători, de la Pescărie până dincolo de Rex şi înapoi, ceea ce mi-a luat aproximativ 35 de minute. Spre dezamăgirea tuturor, n-am leşinat.
În restul timpului am susţinut frenetic echipa mea preferată în special la proba de 5000 de metri fond la care a concurat Elly.
Am câştigaaaaaat locul doi la mustaţă de locul unu, deh arbitrii! :)

Şi cum se zice că o imagine valorează mai mult decât o mie de cuvinte să le lăsăm să ne vorbească.

Startul probei de 5000 de metri fond

După 20 de minute.

La jumătatea cursei.

După încă 24 de minute.

Spre finish

Puţin mai este.

Încă trei paşi

Victorieeeee!!!

La linia de sosire

Medaliile.


Elly primeşte medaliile echipei

Echipa.

Echipa numărul trei

De la stânga la dreapta Elly, Ciomartan Andrei şi Marius Vintilă (lui nu-i mai dau link-ul, oricum e prea cunoscut)
După o pauză binemeritată.

La masă

Începe petrecerea!

Se aprinde focul de tabără

Şi continuă.
Focul de tabără

Şi-a făcut milă cineva şi m-a prins şi pe mine-n poză.

Vă las să ghiciti

Îi mulţumesc lui Istvan pentru că m-a ajutat cu pozele!

În speranţa că şi susţinerea mea de pe margine a contat câtuşi de puţin, sunt mândru de tine echipa trei, sunt mândru de tine Elly.




















30 de comentarii :

  1. Sincera sa fiu, nu te invidiez decat pe tine. Am si uitat cum este sa alergi prin soare pana cand simti ca lesini, pana cand iti auzi inima bubuind in ureche. Mi se mai intampla si acum, daca sunt chiar gabita si alerg dupa troleibuz. :)))
    Frumos foc de tabara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si eu am mers cel putin 10 Km prin soare!
      Ah solidaritatea asta feminina! :)

      Ștergere
    2. De mers, pot merge si 20 de kilometri. Cu alergatul sunt certata (din cauza tigarilor). :)

      Ștergere
    3. Ma duc sa fumez o tigara daca tot ai deschis subiectul! :)

      Ștergere
  2. Şi eu o felicit pe Elly. Şi vă admir pe toţi. Plusul îl dă pozele. Frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, multumesc de trecere si te mai astept.
      La poze singurul meu merit a fost ca m-am rugat de Istvan sa le faca si pe la patru dimineata m-am tinut scai de el sa mi le descarce pe stick. :)
      Am facut sacrificiul suprem si i-am multumit cu bere Stejar! :)

      Ștergere
    2. Nerecunoscatorule :))
      De la Istvan, e drept, dar eu ti le-am pus pe stick :)

      Ștergere
    3. Ca sa fim drepţi tu cam dormeai!:)
      Dar laptopul tău a fost de folos.
      Nu ştiu de unde aş fi putut găsi altul la patru dimineaţa!
      Mii de mulţumiri

      Ștergere
  3. Si eu sunt mandra de voi. Mi-as fi dorit sa fiu langa voi, fizic, pentru ca sufletul oricum mi-a alergat pe langa voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, multumesc! Sa stii ca incurajarile tale s-au auzit destul de bine avand in vedere distanta! :)

      Ștergere
  4. Felicitari din suflet intregii echipe dar si sustinatorilor ei, in special celor mustaciosi :D! Trebuie sa recunosc ca nici fortata nu as mai alerga sub soarele de vara(probleme de alergie...) asa ca mi-am programat toate activitatile fizice inainte de rasarit si dupa apusul "rivalului meu personal". Ma simt mult ma bine :D. Salutari si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări sincere tuturor, concurenţilor, organizatorilor, susţinătorilor şi în mod special câştigătoarei, Elly!
    Mi-ar plăcea ca data viitoare să fi tu, Radu, unul din concurenţii câştigători!
    O seară minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehe! Şi eu care credeam că ţi-au ieşit plămânii de la atâta alergătură! Tu mi-ai stat pe margine. Păi asta-i treabă? Oricum, aţi câştigat, musai să fi petrecut. Meritaţi felicitări pentru cursa câştigată, nu pentru petrecere.:)
    Cred că apari doar într-o poză, ultima, colea în dreapta? Zic bine? M-am ghidat după mustaţă.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am stat doar pe margine!!!
      Daca sunt singurul mustacios.. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Am vazut clasamentul dupa voturi. Am constat ca nici acolo nu te slabesc nici chip.Unde esti tu, hop si eu in spatele tau.Vezi, se cunoaste cine fumeaza mai mult. Felicitari, Radu pentru pozitia de pana acum! Imi doresc ca si juriul sa te aprecieze, mai ales ca tu ai participat efectiv si inclusiv, pana la epuizare ...si mahmureala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Placerea a fost de partea mea! Multumesc de trecere! :)

      Ștergere
  9. Felicitări echipei, şi un bonus pentru Elly!
    Şi eu aş fi vrut să fiu acolo, cu voi, şi chiar să particip!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc in numele echipei! Se face si la anul!
      Asta daca vrei sa participi.
      Eu sigur o s-o fac.

      Ștergere
  10. Bravo, Radule!!! Uite asa-ti vine pofta...mai intai te uiti, apoi te asezi la masa... un mic foc de tabara ... si la anu' te vad alergand la concursul veteranilor. :) Felicitari echipelor participante !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, n-am facut numai sa ma uit!
      Nu m-ai recunoscut in poza? :)
      Multumesc Cipriane, chiar am de gand sa particip!
      Si ce vrei sa spui cu veteranii??? :)

      Ștergere
  11. Felicitări pentru perseverenţă ! :) Destul de complicat (greu) să fii suporter , dar să .... reprezinţi toată echipa de suporteri..... Foarte faine fotografiile . Văd că se vorbeşte de ....mahmureală mai sus . După cum am promis , pălinca o dau eu , cu prima ocazie ! Poa' să zică cine ce-o vrea , echipa 3 a fost cea mai tare ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, a fost cea mai tare!!!
      Sa vina palinca pentru toata echipa!

      Ștergere
  12. Bine ca ai lasat libere comentariile :) Merci!
    Cand sunt cu echipa si cu voi la masa, seara arat ca mine. Cand alerg, sincer de abia ma recunosc :( Nu prea seman cu mine. Vezi ce face efortul?
    Multumesc inca o data pentru toata sustinerea, draga Radu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigur ca un pic de efort te face sa arati mai bine!!!
      Poti sa te uiti la Spartacus pe ProTv :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !