duminică, 1 septembrie 2013

DUPĂ DOUĂZECIŞICINCI DE ANI

O să alerg mai mult de 25 de metri

Am o promisiune de îndeplinit. Dar să vedem despre ce-i vorba...
Într-un comentariu la un articol pe blogul Blind Love m-au mâncat tastele să confirm promisiunea de a o susţine pe Elly de pe margine pe tot traseul de la  Triathlon  Challenge Mamaia.
Adică 5000 de metri, adică de 200 de ori de cât am fugit ultima oara.
Daca pun şi ţigările fumate în acest timp e undeva  de 500 de ori mai mult.
Dar promisiunea e promisiune şi cum îmi place să cred că sunt un om de cuvânt, o să încerc să parcurg cei 5000 de metri alături de ea de pe margine. Aşa că dacă vedeţi în acea zi pe cineva leşinat pe acolo să ştiţi că eu sunt.
Aşa că veniţi în număr cât mai mare la acest eveniment organizat de Clubul Sportiv Smart Atletic , nu de alta dar să fie cineva să mă salveze.



Legată de acest eveniment mai există o provocare foarte interesantă lansată de Tri Treasure Hunt!

Aşa că susţin din toată inima echipa nr. 3. Ultimul venit, primul sosit. 

Acest articol este înscris în campania 
SUSTINE ECHIPA PREFERATA LA TRIATHLON CHALLANGE MAMAIA – 2013

Update 08.09.2013 O VICTORIE MULT ASTEPTATĂ!


14 comentarii :

  1. am vrut sa fiu si eu langa elly si langa tine, dar nu stiu sa postez articolul meu.Nu ma prea pricep la partea tehnica, asa ca voi copia ce-mi spun domnii...

    "Articolul nu a fost gasit pe blogul tau! Verifica url-ul articolului.
    ATENTIE! Articolul trimis trebuie sa se regaseasca in FEED-ul RSS declarat in contul tau.
    Te rugam sa verifici daca ai completat corect URL-ul FEED-ului
    sau daca URL-ul articolului trimis este scris corect si se regaseste in FEED.

    Dacă folostesi un plugin de cache înainte de a adăuga articolul în căsuţa de aici goleşte cacheul blogului.

    Daca eroarea persista te rugam sa ne contactezi la contact@blogalinitiative.ro"

    Aici am scris:http://copaculcuvise.blogspot.ro/2013/09/hai-elly-weiss.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi-au dat voie azi sa postez pe contul nou, probabil pentru ca e duminica.
      Aveam cont la ei dar pe celalt blog.

      Ștergere
    2. ....si adicatalea duminica e inchis ca la bacania din colt?

      Ștergere
    3. Dau si eu cu presupusu':))
      Mie mi-a raspuns ca trebuie sa ma verifice un administrator pentru contul nou.

      Ștergere
    4. Postarile se pot inscrie oricand si la orice ora. Daca aveti probleme, va rugam sa folositi adresa de contact.

      Ștergere
  2. Fiind weekend nu are cine sa verifice inscrierile de articole decat daca este termen de depunere chiar o zi de weekend, ceea ce se intampla rar.
    Multumesc mult pentru sustinere. Sambata va fi concursul. Dimineata.
    De castigat nu se pune problema. Dar macar sa termin onorabil. Eu asta imi doresc. :)
    Observ ca si Maria a scris un articol :) Am sa merg sa vad:)
    Inca o data, multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa credeam si eu. Cu ocazia asta poate mai scot ceva tutun din plamani. :)

      Ștergere
    2. Elly, postarile sunt verificate in fiecare zi, chiar si in weekend. Si ele se pot inscrie oricand si la orice ora.
      Cand vom modifica ceva in acest sens, va vom informa.
      Multumim si multa bafta:).

      Ștergere
  3. :) Bine ai venit în grupul suporterilor echipei nr. 3 ! De fapt , ne bazăm pe promisiunea ta ! N-ar fi rău să renunţi la ţigări câteva zile .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi fi acolo! Numai sa-mi spuneti locatia exacta si ora.

      Ștergere
  4. Radu, sunt alături de tine, te voi încuraja frenetic. Hai că nu sunt aşa mulţi cei 5km.
    În plus, stau cu ochii pe "ştiri", să văd cine te-a salvat, şi în ce mod! :)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 5Km!!! Da, nu-s multi! :) Cele doua pachete de tigari pe zi sunt multe! :(

      Ștergere
  5. Va voi sustine si eu din Ploiesti, alergand din bucatarie la baie, sa pun totul la punct inainte de venirea musafirilor. Apoi vom inota intr-o mare de vinuri si bere. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun aşa! Pentru mahmureală (evitarea ei) se recomandă câteva felii de castravete înainte de culcare.:)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !