joi, 5 septembrie 2013

CENACLUL DIN BALCON

De ce aşa titlu?

Vă explic imediat...
Vă aduceţi aminte cum am picat bacalaureatul scris la română deşi colegul din spate care a copiat cam jumătate din teza mea a luat un şapte?
Dacă nu v-aduceţi aminte, nu-i nimic, puteţi citi aici .
Am uitat să vă spun că profesoara de română era cumnata profesorului de geografie.

Profesorul de geografie cu cumnata în balconul de vizavi.
SURSA


Deci eram iar amândoi pe bacon şi o filă din caietul meu albastru începea să se umple.

Mâinile mele
Ţintesc depărtarea
Ar vrea să-şi lase amprenta
Undeva anume, pe cer
Având speranţa
Că ar putea deveni azurii

Şi noaptea stele
Le-ar putea străluci în palmă

Ghinion.
Am uitat uşa deschisă la intrare şi pe balcon şi-a făcut apariţia mama...
De aceea e aşa de scurtă. :)

16 comentarii :

  1. Eu asa imi inchipui continuarea...
    ..pentru ca atunci cand te voi mangaia
    sa-ti acopar trupul si parul
    cu calea lactee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Radule, tu esti o comoara!
    Nu doar ca poeziile tale sunt atat de frumoase, de romantice si emotionante, dar ai un umor fantastic! Am crezut ca ma inec cu biscuitii cand am vazut poza profesorului. :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de aprecieri Vienela. În plus tovarăşul profesor m-a lăsat corigent la geografie pe ultimul trimestru. Noroc ca aveam 9,10 pe primele două.
      Ce, el n-a fost tânăr?

      Ștergere
  3. "Şi apoi să mă scufund
    dorit în trupul tău
    strălucitor şi alb!"

    Foarte frumoasă poezia ta, Radu. Inspirată continuarea Mariei, nici nu putea fi altfel! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspirata si continuarea ta la continuarea Mariei.
      Ma duc sa ma antrenez pentru maine la triatlon! :)

      Ștergere
  4. încât
    "de-atâtea nopţi, atâtea stele
    s-au adunat în trupu-mi.
    Şi-acum sunt cerul lor
    Iar bolta-i fără ele.."

    Cât de bine pot lipi poeziei tale sfârşitul ploii mele de stele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Scurta dar cuprinzatoare! E ceva drum pana la stele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu inteleg ca ai studiat geografia cu un magar :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măgar a fost doar pentru ce-a facut.
      Încă cunosc toate capitalele din Europa! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !