sâmbătă, 31 august 2013

V-AM ZIS CĂ AVEAM DOAR 16 ANI

Ce repede trece viaţa...

Scriu şi eu prima poezie din viaţă. Dacă vreţi s-o citiţi o gasiţi pe aici.
După  trei zile...
Am citit poezia la Cercul (cenaclul) de română. Îmi vine şi răspunsul în versuri din partea colegei cu care aprofundam gramatica. Ca să intelegeţi ar fi bine să reluaţi şi prima parte.

Vă rog citiţi şi dacă vreţi, criticaţi.
Sper că versurile ei, nu ale mele! :)
Păstrez exact scrierea de atunci.

De-aş fi un soare, aş fi nemuritoare
Nemuritor te-aş face
Prin căldura mea
Inel Moebius, mai ştie cineva ce înseamnă?
Sursa

De-aş fi un cântec
N-aş mai fi uitare
Şi nici tristeţe nu aş fi

De-aş fi o inimă
Mi te-aş pleca în palme
Să faci ce vrei cu mine
Şi cu ea

S-o faci să bată ritmic
Sau... să stea
E un infinit, ţi-l dărui 
Inima...

20 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Cum să nu! Dar poate şi timpul petrecut doar în balcon a ajutat!

      Ștergere
    2. Eu cred că ți-a dat ceva din din a ei căldură și-ai gustat din cea nemurire, dacă nu ai murit pe atunci și mai apoi, de dor sau din prea multă iubire.:)
      Dragii de voi!!!

      Ștergere
    3. Pot nega, dar n-o s-o fac. Ai ceva dreptate! :)
      O sa scriu si despre dor, dar ceva mai incolo.

      Ștergere
    4. Încet, încet să nu ne-audă
      Alţi oameni şi nici umbra lor
      Ascultă-mă să-ţi spun povestea
      Amarului ce-şi zice dor
      ....................
      Restul, altădată! Aşa cum am mai scris.


      Ștergere
    5. Cui crezi ca ii mai pasa
      de dorul meu, de dorul tau
      cand viata-l prinde ca-ntro plasa
      si el se zbate atat de rau.

      Mie sa-mi spui insa povestea
      doar daca vrei si daca poti
      cu farmecul Seherezadei in
      2002 de nopti.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Inelul acela cred ca inseamna... iubirea ca viata. Inceputul nostru in sfarsit, sfarsitul nostru in inceput, cautare in noi,regasire in altii,drum inapoi si iar singuri noi.

      Ștergere
    8. Maria, frumoasa poezia ta, mai ales ca banuiesc, ca e scrisa la minut. :)
      Inelul acela pentru mine reprezinta infinitul.
      Comentariile nu le sterg decat atunci cand sunt obcene, triviale sau spam-uri.

      Ștergere
    9. De obicei imi scriu comentariile pe loc, daca am ce scrie:)

      și viața este un infinit
      însămânțată chiar cu moarte
      un tot rotind la nesfârșit
      an dupa an scriși întro carte.

      Ștergere
  2. In astfel de momente regret ca nu sunt capabila sa astern doua versuri pe foaie, pentru a fi in ton cu celelalte comentarii. Ar insemna sa stric frumusetea lor... :)
    Mi-a placut partea cu "mi te-as pleca in palme"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase versurile, Radu. Îmi par ca o promisiune!
    Să mai spui tu că nu ai talent! Mă uimeşti pe zi ce trece. Abia aştept şi alte poezii ale tale.
    O duminică minunată îţi doresc, Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai am multe. M-a tinut doar 3 luni de zile, cat am fost la cenaclul literar! :)

      Ștergere
  4. Mai stii ce am scris la articolul anterior...referitor la acea capabilitate a mea, de fapt incapacitate. E reala. Nu stiu ce sa spun. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ce face aprofundarea limbii române pe balcon la 16 ani? :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !