joi, 1 august 2013

UN ALTFEL DE BLOG MEET ÎN CONSTANŢA


Este doar o propunere,  dar vă rog să citiţi până la capăt

Mai ales că până pe 28 septembrie 2013 avem timp să o întoarcem pe toate părţile .
Nu ştiţi ce este pe 28 septembrie ? Hai să vă spun...
În primul rând am găsit următoarea imagine pe FB şi nu m-am putut abţine să nu o împrumut !
Aşa că tema propunerii va fi oarecum legată de ea !

SURSA !
Aţi auzit de Let’s do it, Romania ? Dacă nu găsiţi totul aici !
Deci 28 septembrie 2013 este ziua în care are loc Campania de Curăţenie Naţională !

În ce constă propunerea mea . În afară de a o sprijini prin promovarea pe blogurile noaste prin metodele specifice imediat ce sunt disponibile, să ne organizăm şi să participăm la această campanie . Deci să şi facem ceva concret mai ales că totul este voluntar ! Bine, după ce terminăm, o bere (sau câtă e nevoie), un suc, nu sunt deloc de neglijat . În plus câte puteţi povesti pe blogul vostru
Până atunci este mult de lucru, răspândirea de mesaje, atragerea de parteneri şi foarte important cartografierea zonelor în care acţiunea noastră este necesară .
Deoarece sunt de mai puţin de trei ani în Constanţa, mai mult băgat în muncă, vă rog pe voi, bloggeri constănţeni să propuneţi tot ce e de făcut .
Aşa că vă aştept !


Articolul este inspirat după o iniţiativă asemănătoare a Vienelei !


5 comentarii :

  1. Greu, tare greu.
    Sa incercam sa dezvoltam ideea poate iese ceva, desi sansele sunt infime.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe asta se şi bazează ideea postului . Să dezvoltăm . Orice drum începe cu primul pas ! :)

      Ștergere
  2. Excelent, Radu! Imi creste inima cand vad cum se mobilizeaza bloggerii, cum reusesc sa duca vestile importante mai departe si cum se implica in tot ceea ce este frumos si util.
    Ma ocup imediat de cautarea despre care iti spuneam si revin cu amanunte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar imi cresc cornite si deabia am reusit sa scap de ele ! :)
    Multumesc si astept !

    RăspundețiȘtergere
  4. O propunere draguta! In parte de promovare, va ajut si eu cu ce pot, dar pe data de 28 septembrie din pacate am ceva planificat! Cu orice pot ajuta, let me know!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !