sâmbătă, 3 august 2013

LUCRURI PE CARE NU LE ŞTIAM DEPRE BERE !

Spre ruşinea mea !

Cum pot eu acum să mai spun că de cel puţin 27 de ani sunt băutor de bere ?
Eh şi la bătrâneţe poţi să înveţi ...
Cică fiecare tip de bere are dichisul ei şi se bea din recipiente diferite !

Halba germană are o formă care permite, pe toată durata consumului, menţinerea unei temperaturi joase, cu efect neutru asupra spumei !


Halba englezească în schimb pune în valoare spuma fina a berii autohtone !

Anumite tipuri de bere pils impun folosirea unor pahare înalte şi subţiri, gen "flute", desi in general pils-urile cu arome puternice se servesc în pahare balon iar cele uzuale în pahare cu gura închisă .

Aţi auzit de beri de abaţie ? Ca şi cele "strong" sau cele de tip "ale" se beau din pahare cu cupă mare şi bombată .

În pahare cu cupa rotundă şi gura paharului (nu a ta) de diametru mic, pentru a împiedica spuma să iasă se bea berea de tip "lager"

Şi acum spuneţi câte beri merit pentru lecţia predată ?

11 comentarii :

  1. Câte poţi duce, Radu! Hai să fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. O fi urme de aluminiu prin bere din cauza aparaturii de la fabricile de bere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi, nu mi s-a oprit nici o bucata de aluminiu in gat pana acum ! :)

      Ștergere
  3. Perfecta completare a articolului meu - http://lumesievenimente.blogspot.it/2012/11/sangele-pamantului-secretul-berii.html. :D
    O bere racoritoare tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu stiu prea multe despre bere, in afara de faptul ca in spatele blocului meu se bea la bidon de 2-3 litri, dar mi-ar placea sa am in casa o halba germana. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dintr-o halba ca asta...sa tot bei :)
    Interesante si lucrurile acestea dar mai important e sa fie buna berea :)
    Azi te-am descoperit...abia acum am avut timp sa intru de la acel comm lasat la mine. Deci ai un blogulet nou.
    Sa creasca mare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drept cu o asa halba tentatia e mare ! :)
      Multumesc de trecere !
      Blogulet, ai spus bine ! Sa creasca ! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !