marți, 30 iulie 2013

CU OCHELARI DE CAL PRIN CONSTANŢA

Noroc de un soare orbitor

Pe la 12.30 mergeam spre birou, fără maşină, nu de alta dar zona arată ca Mărăşeştiul in primul război mondial ! Adică plin de tranşee !
Brusc o reflecţie trece prin lentilele mele heliomate şi mă orbeşte câteva secunde, deşi cei care mi le-au vândut au garantat că un asemenea fenomen e imposibil.
Mă apropii încet de sursa reflexiei cu gândul să găsesc nod în papură magazinului de optică şi surpriză...
O plăcuţă pe care scrie :
Coryilus Colurna
(Alun Turcesc)
Monument al naturii

Evident mă întreb de ce un an şi jumătate cât am trecut zilnic pe acolo nu l-am văzut !
Plin de curiozitate, amân magazinul de optică, mă îndrept hotărât spre birou cu un chef de muncă pe măsura celor 36 grade Celsius. Ca prin minune se deschide căutare Google !

Spicuiesc:
Este deosebit prin faptul că face parte dintr-o specie mediteraneeană care a reuşit să se adapteze în Dobrogea.
Paradoxal este faptul că a dat cu flit rezervaţiilor şi a ales de la sine putere să se instaleze în curtea unei biserici ! Cred că îi place corul !
Specialiştii afirmă hotărât că este acolo de 50 de ani si este singurul din specia lui din Constanţa !
Adresa lui este str. Ion Lahovari, nr. 18




Nu e cam trist că este singur ? Haideţi să-i căutam pereche !
Ce ziceţi ?



5 comentarii :

  1. E permisa culegerea alunelor? Sa ma anunti cand s-au copt... Dupa poza nu pare sa fie atat de batran. Sau la 50 de ani un alun este doar la inceput de drum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca ne lasa parohul, l-am cunoscut ! :)
      Sincer nu stiu cat traieste un alun, dar cred ca e pe la inceput ! :)

      Ștergere
  2. Daca l-ai fi remarcat in primavara, ii trimiteam cei cativa stejari castigati la campania ALL. Nu m-as fi gandt vreodata ca alunul poate creste atat de mare. Sau doar cei turcesti ajung la dimensiunile astea?
    Radu, aici reusesti sa iti pui mai bine in valoare umorul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am facut cercetari, dar am avut evidenta in fata ochilor(ochelarilor) !!! :)

      Ștergere
  3. Sunt de acord cu Vienela ca pentru umorul tau e mai bine ca ai acest nou blog :)(sau poate mi se pare mie mai accesibil?)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !